Förslag på nytt forum

mickelin

Guest
Ett "RehabForum" är nog inte så dumt. Man behöver stöd under tiden man kommer tillbaka och varför inte få det stödet från likasinnade eller från folk som är i lika situationer?
Mängden kunskap lär ligga på hög nivå bland "Sporthojsfolket".
Behövs hjälp så går jag med 15 års erfarenhet av seriös rehab, fråga gärna.

//Micke

avfartsgatan

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
Sålda
Om man har en höft som inte går att böja ordentligt vad gör man då, har tanjt och strechat som fan (nästan så man lippar av smärta ibland). Måste ju komma upp i den där sporthojshöftvinkeln så man kan börja åka hoj snart, vill ju inte sluta med en motard eller nån sketen glidare.

mickelin

Guest
avfartsgatan skrev:
2438049 Om man har en höft som inte går att böja ordentligt vad gör man då, har tanjt och strechat som fan (nästan så man lippar av smärta ibland). Måste ju komma upp i den där sporthojshöftvinkeln så man kan börja åka hoj snart, vill ju inte sluta med en motard eller nån sketen glidare.

Fortsätt nöta, det kan ta år. Tog två år för min del från första gången jag satte mig på en sporthoj tills jag kunde sitta på en utan att det gjorde jävligt ont. Ut och åk men se till att sträcka på benet så ofta du kan när du stannar etc. Då får du ut blod till skadade muskler och leder som därmed orkar pinas mer.

sandstream skrev:
2438057 Mycket bra förslag, finns nog en hel del raceförare på SH med massor av tips :tummenupp

Tack! Fick idén idag när "Kungen" frågade lite frågor.

Last edited:

Kungen

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2003
Hoj
R1-05,Suzuki GSX550ES-82 MED Växelindikator
Mycket bra ide.

Sweeeeedie. upp med ett rehab forum för klotade hojåkare då de kan få tips av 26k medlemmar o komma tillbaka.

o till dig som har klabb med höften.
säg inte så. min är paj med ojag SKALL köra hoj nästa år. har legat på sjukhus denna sommaren.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO