Glassen skrev:2660790Sparka framlyset åt helvete och sätt dit nåt snyggt så är du en bra bit på vägen.
henrik414 skrev:2660856Som vilken framlampa då? derbi´s eller? skicka länk![]()
tore125 skrev:2661199inte ska du förstöra looken av en mc, till en moppe!?...
sluta moppe styla å låt den va som den ä...redigt nice
...
prulle skrev:2661931derbis med twineyes insatts är äkligt snyggt.
Ja tycker oxå det är snyggt, skulle vilja ha de på min oxå125_next skrev:2662306Haru nån bild på de?
jacke25 skrev:2664156Ja tycker oxå det är snyggt, skulle vilja ha de på min oxå![]()
![]()
![]()
jacke25 skrev:2664156Ja tycker oxå det är snyggt, skulle vilja ha de på min oxå![]()
![]()
![]()
125_next skrev:2664235Asså ja menar inte så jag har ju en derbi i garaget så ja vet hur det ser ut men det ju undrarde var... hur det såg ut med inlagda twineys eller vad det va som prulle skrev
Ja tror han menar det lyset som ja la upp för de är delat, men ja vet att det bara är 1 lampa i. Många mer som trott att derbi lyset var med dubbla lysen, men ja kan ha fel, Prulle?125_next skrev:2664235Asså ja menar inte så jag har ju en derbi i garaget så ja vet hur det ser ut men det ju undrarde var... hur det såg ut med inlagda twineys eller vad det va som prulle skrev
crazy rider skrev:2664376tror att det ser ut som dä gör på aeroxen på bilden men ja kan ha fel
Tror dom taggiht den här insatsen och plastat in.http://www.easyparts.nl/showarticle...plampunit-Cross-Funny-Halogeen-Wit-White.htmljacke25 skrev:2664818Ja tror han menar det lyset som ja la upp för de är delat, men ja vet att det bara är 1 lampa i. Många mer som trott att derbi lyset var med dubbla lysen, men ja kan ha fel, Prulle?
Ja har aaldrig sett ett derbi lyse som är med twinlights sådär, och då har ja kollat 7 miljarder Mc/mopder
jacke25 skrev:2664818Ja tror han menar det lyset som ja la upp för de är delat, men ja vet att det bara är 1 lampa i. Många mer som trott att derbi lyset var med dubbla lysen, men ja kan ha fel, Prulle?
Ja har aaldrig sett ett derbi lyse som är med twinlights sådär, och då har ja kollat 7 miljarder Mc/mopder
Du har fel har för fan haft en senda...jacke25 skrev:2664818Ja tror han menar det lyset som ja la upp för de är delat, men ja vet att det bara är 1 lampa i. Många mer som trott att derbi lyset var med dubbla lysen, men ja kan ha fel, Prulle?
okej dåprulle skrev:2664973Du har fel har för fan haft en senda...
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |