förslag till PBR:s 1 års firande

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
snabba ryck nu.. snart dax.. vad ska vi göra.. gocart eller???? hur länge kör mario på täby?????

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Speedway på Kumla motorstadion!

Den 11 okt 14:00 får hyra stadion i 2,5 h med 3 pers som bara servar oss och hojarna.

Det ingår komplett utrustning till 10 pers men är vi fler så får dom som har egna grejor (crossgrejor, gammla skinnställ egna hjälmar) ta med dom så det räcker till dom andra. Iaf kan det vara skönt att ha egna hjälmar.

Det går till så att vi ses inne på stadion vid lilla banan 13:45.
Där kommer vi få instruktioner och grejer. Stövlar, handskar, hjälmar, släpskor. Sen kommer instruktörerna gå igenom lite körteknik.
Efter det är det bara att gasa tills vi spyr! :rock

Förslaget från min sida är att vi lägger upp det så vi "tränar" tills alla kört sig varma sen gör vi en serie med heat, startgrind och skumpa till segraren!
Sen måste ju det va kategorier som: Längsta slangning, Snyggaste vurpan, bästa bortförklaring, m.m.

Kan alla gammla gubbar i klubben oxå va med?
Självklart! Detta är precis som vanligt när vi är ute och gasar. Du lägger din egen nivå.

Ett tipps är att ju fortare du kommer in i kurvan, destå lättare blir den att ta...

Priset är 5000:- och delas på hur många vi är... Antar att vi blir ca 15st så ca 330:-. Hr varit där när vi var 19st och det var inga prob, alla fick köra så mycket dom orka!
Det kanske låter lite mycket men tänk på att vi hyr 4 st hojar 3 funktionärer utrustning och banan i 2,5h! :fakta
Jämför det med 5min gokart för 80:-...

Efter körningen durshar vi där och det finns även en "cafeteria" vi får disponera. Detta har vi tillgårng till i ca 2h efter avslutad körning. :öl :öl

Jag kan garantera att ALLA kommer vara :D efter detta! Tror ju eftersnacket kommer gå till historien.

Jag behöver veta ikväll... ska ge besked i morgon!
:squid

Last edited:

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Det låter sjuuuuuukt kul!
Fast jag vet inte om jag vågar riskera bent =/
På fredag får jag veta om det sitter ihop så pass mkt att det går att gå på det...

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*
Tengil skrev:
Speedway på Kumla motorstadion!

Den 11 okt 14:00 får hyra stadion i 2,5 h med 3 pers som bara servar oss och hojarna.

Det ingår komplett utrustning till 10 pers men är vi fler så får dom som har egna grejor (crossgrejor, gammla skinnställ egna hjälmar) ta med dom så det räcker till dom andra. Iaf kan det vara skönt att ha egna hjälmar.

Det går till så att vi ses inne på stadion vid lilla banan 13:45.
Där kommer vi få instruktioner och grejer. Stövlar, handskar, hjälmar, släpskor. Sen kommer instruktörerna gå igenom lite körteknik.
Efter det är det bara att gasa tills vi spyr! :rock

Förslaget från min sida är att vi lägger upp det så vi "tränar" tills alla kört sig varma sen gör vi en serie med heat, startgrind och skumpa till segraren!
Sen måste ju det va kategorier som: Längsta slangning, Snyggaste vurpan, bästa bortförklaring, m.m.

Kan alla gammla gubbar i klubben oxå va med?
Självklart! Detta är precis som vanligt när vi är ute och gasar. Du lägger din egen nivå.

Ett tipps är att ju fortare du kommer in i kurvan, destå lättare blir den att ta...

Priset är 5000:- och delas på hur många vi är... Antar att vi blir ca 15st så ca 330:-. Hr varit där när vi var 19st och det var inga prob, alla fick köra så mycket dom orka!
Det kanske låter lite mycket men tänk på att vi hyr 4 st hojar 3 funktionärer utrustning och banan i 2,5h! :fakta
Jämför det med 5min gokart för 80:-...

Efter körningen durshar vi där och det finns även en "cafeteria" vi får disponera. Detta har vi tillgårng till i ca 2h efter avslutad körning. :öl :öl

Jag kan garantera att ALLA kommer vara :D efter detta! Tror ju eftersnacket kommer gå till historien.

Jag behöver veta ikväll... ska ge besked i morgon!
:squid

FAEN, jobbar ju då :mad:

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
Stefan skrev:
De där får du ta o styra upp Tengil.
Låter grymtskoj.

Det är klart men vi bör ju åt minstånde va 10st...
Fast in andra kanske inte vågar? :whip

1. Tengil
2. Kyckling
3. Stefan
4. Supermoto?
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Skulle det krisa så kan jag nog lura med ett par jobbarkompisar...
(För att få ihop tillräckligt med folk menar jag)

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
TL1000s -97
OK.. nu har jag tackat JA. Banan är vår.
MEN vi är ju fortfarande lite få på listan... skriv upp er nu! Vi måste nog ta in lite annanat folk oxå så fråga era polare.
Optimalt är nog 10-15 pers. (fler för mig att :whip ) Mwahahahaha :D

1. Tengil
2. Kyckling
3. Stefan
4. Supermoto
5. Blom
6.
7.
8.
9.
10.
11.