Funatic
fluffo
Hej alla glada medlemmar!
Denna tråd är till för att Ni skall kunna lägga förslag och idéer till styrelsen för vår eminenta klubb.
Vill Ni vara anonyma går det naturligtvis också bra. Skicka då istället ett PM till:
VaLLe
Crille
Funatic
Humlan
FredR1k.
eller
*Cashman*
Jag måste dock be Er om att inte göra detta till en "snack"-tråd utan försöka hålla er till ämnet.
Röstning i styrelsen går sedan till enligt följande;
Ditt förslag tas fram och det röstas för eller emot.
Varje medlem i styrelsen äger 1 röst.
Vid röstning och resultatet är oavgjort äger ordförande TVÅ röster vilket innebär att ordförande bestämmer utgången av röstningen.
Hoppas nu vi får in massor med förslag från Er!
Eftersom jag skriver detta en fredag kl. 13:08 får jag önska Er alla en jättetrevlig helg!
Hälsningar
Funatic
-----------------------------------------------------------------------------
Denna tråd är till för att Ni skall kunna lägga förslag och idéer till styrelsen för vår eminenta klubb.
Vill Ni vara anonyma går det naturligtvis också bra. Skicka då istället ett PM till:
VaLLe
Crille
Funatic
Humlan
FredR1k.
eller
*Cashman*
Jag måste dock be Er om att inte göra detta till en "snack"-tråd utan försöka hålla er till ämnet.
Röstning i styrelsen går sedan till enligt följande;
Ditt förslag tas fram och det röstas för eller emot.
Varje medlem i styrelsen äger 1 röst.
Vid röstning och resultatet är oavgjort äger ordförande TVÅ röster vilket innebär att ordförande bestämmer utgången av röstningen.
Hoppas nu vi får in massor med förslag från Er!
Eftersom jag skriver detta en fredag kl. 13:08 får jag önska Er alla en jättetrevlig helg!
Hälsningar
Funatic
-----------------------------------------------------------------------------