RäcerKnut skrev:Vill ha en kraftfull förstärkare som ska andvändas ungefär 50-50 till film och musik. Det får absolut max kosta 5000:-
Några bra förslag?
RäcerKnut skrev:Vill ha en kraftfull förstärkare som ska andvändas ungefär 50-50 till film och musik. Det får absolut max kosta 5000:-
Några bra förslag?
Några bra förslag?
honkiie skrev:äh köp stereo, surround är överskattat, bättre ljud och handen på hjärtat så lyssnar man väl ändå cirka tio gånger mer på musik än man ser film?
Några bra förslag?
juha01 skrev:Visst är det så! Men med en tvåkanalare blir det inte kul en gång av tio.. Dessutom är inte skillnade enorm, men jag håller med, skillnad är det men marginell! Och som sagt, ingen ide att ens kolla på film om man en gång sett med ett riktigt system. Kul som stumfilm ungefär.
honkiie skrev:skillnaden ÄR enorm mellan stereo och förstärkare, du kan köpa en stereoförstärkare för typ 10k som driver djävulen mycket bättre än en surroundstärkare för 20k. Det tycker jag kvalificerar för enorm skillnad
för 2000 får man bara brusjuha01 skrev:Jo, men är inte vi så kallade ljudbögar?
Vi tycker ju att kablar för 2000:- anläggning är en självlarhet?
Ravetrancer skrev:för 2000 får man bara brus
Nicke skrev:Jeeeeeesus vad det var in- och utgångar... Fråga: är det nån finess med att ta in Video via Receivern istället för direkt från DVD med scart till TV:n? Tror det var OSD men det veta fan om jag bryr mig om.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|