PutteLiten
Twins have more fun
Nu har jag avverkat min första riktiga tur med min svarta skönet.

ha, vet inte var jag ska börja
Allt är bara underbart.
Folk får säga vad de vill om TLRen - jag älskar den
Vilken motor!!!

Vilket ljud!!!!
Jag gillar verkligen hur folk vänder sig om (hela staden...) och tittar när man kör förbi.
Posör? - javisst.
Ljudet bjuder jag på.
Lite Kort om dagens körning: (min första med TLen)
Börjar med att panikmeka dit en backspegel (hade ont om tid...)
sedan gjorde jag dagen bästa grej - gjorde en U sväng runt en bil - drog ingång billarmet
HAHAHAHAHAHAHA - fan vad nöjd jag kände mig.
Sedan möttes vi upp på torget, snackade lite strunt, och så körde vi ut, jag kom lite efter så jag FETADE till med högern och genast visade TLRen varför den är känd som wheeliemaskin... D.v.s. gjorde min första miniwheelie efter 10minuter på hojen

Vi körde en lagom (för mig med ny hoj) tur - dock var det "lite" för många bilister i vägen på banan...
Fickade i någon småbåtshamn,
sedan tillbaka till hbg - fick en JÄTTE insekt rakt i fejset, var tvungen att stanna och fixa det - såg f*n inget helt plötsligt...
Tillbaka i hbg stannade vi och snacka lite mer strunt.
Drog till en polare, som ovetande om att jag köpt drömhojen blev smått chockad!
Haha, nu köper han snart ny hoj, hehe i morgon ska han prova svarta skönheten.
(det är han jag brukade köra med innan han sålde sin hoj och flyttade ihop med en brutta...)
Man måste lobba lite...
Sedan kom åskan!
Snabbt på hojen och dra till garaget - hinner dock inte före regnet. Läskigt med blankslitet backdäck och regn. Fick VÄRSTA släppen mitt istan när jag skulle dra om en seg bilist, han bakom mig lämna vääääädigt stort säkerhetsavstånd efter det.
Trillade inte ialla fall.
Väl tillbaka mekade jag dit den andra backspegeln oxå, ser ju inte klokt ut med en sporthoj med en spegel bara...
TLR 

ha, vet inte var jag ska börja

Allt är bara underbart.
Folk får säga vad de vill om TLRen - jag älskar den

Vilken motor!!!

Vilket ljud!!!!
Jag gillar verkligen hur folk vänder sig om (hela staden...) och tittar när man kör förbi.
Posör? - javisst.
Ljudet bjuder jag på.

Lite Kort om dagens körning: (min första med TLen)
Börjar med att panikmeka dit en backspegel (hade ont om tid...)
sedan gjorde jag dagen bästa grej - gjorde en U sväng runt en bil - drog ingång billarmet

Sedan möttes vi upp på torget, snackade lite strunt, och så körde vi ut, jag kom lite efter så jag FETADE till med högern och genast visade TLRen varför den är känd som wheeliemaskin... D.v.s. gjorde min första miniwheelie efter 10minuter på hojen

Vi körde en lagom (för mig med ny hoj) tur - dock var det "lite" för många bilister i vägen på banan...
Fickade i någon småbåtshamn,
sedan tillbaka till hbg - fick en JÄTTE insekt rakt i fejset, var tvungen att stanna och fixa det - såg f*n inget helt plötsligt...
Tillbaka i hbg stannade vi och snacka lite mer strunt.
Drog till en polare, som ovetande om att jag köpt drömhojen blev smått chockad!
Haha, nu köper han snart ny hoj, hehe i morgon ska han prova svarta skönheten.
Man måste lobba lite...
Sedan kom åskan!
Snabbt på hojen och dra till garaget - hinner dock inte före regnet. Läskigt med blankslitet backdäck och regn. Fick VÄRSTA släppen mitt istan när jag skulle dra om en seg bilist, han bakom mig lämna vääääädigt stort säkerhetsavstånd efter det.
Trillade inte ialla fall.
Väl tillbaka mekade jag dit den andra backspegeln oxå, ser ju inte klokt ut med en sporthoj med en spegel bara...