The_FacultyGirl
Diggar hästkrafter
- Gick med
- 12 Sep 2003
- Hoj
- Hade en CBR 600f -93 (blev stulen). Nu är det svart 850 som gäller!
Snacka om roligt!
Idag blev första turen ute i trafiken med mig övningskörandes
Det var absolut det roligaste jag har gjort på länge! Grymt härlig känsla!
Känna vindmotståndet, svänga själv i kurvor och allt, gasa....
Trots regnet var det roligt och jag överlevde bra Enda som kunde gått snett var att en biljävel missade att högerregeln gällde men jag var klok och stannade i tid ändå, trots att läraren drev på mig och att bilen kom i full fart.
Högsta hastigheten blev 80 km/h.. och det var mäktigt! haha... Lär jag inte tycka om ett år.. men nu så är det kul
Har egentligen inget vettigt att skriva, antar att inte många bryr sig heller men ändå. Lite uppdatering iaf om att övningskörandet går framåt!
Om en vecka blir det trafik igen.. och för första gången längtar jag verkligen efter en lektion.
Ha det bra gott folk!
Idag blev första turen ute i trafiken med mig övningskörandes
Det var absolut det roligaste jag har gjort på länge! Grymt härlig känsla!
Känna vindmotståndet, svänga själv i kurvor och allt, gasa....
Trots regnet var det roligt och jag överlevde bra Enda som kunde gått snett var att en biljävel missade att högerregeln gällde men jag var klok och stannade i tid ändå, trots att läraren drev på mig och att bilen kom i full fart.
Högsta hastigheten blev 80 km/h.. och det var mäktigt! haha... Lär jag inte tycka om ett år.. men nu så är det kul
Har egentligen inget vettigt att skriva, antar att inte många bryr sig heller men ändå. Lite uppdatering iaf om att övningskörandet går framåt!
Om en vecka blir det trafik igen.. och för första gången längtar jag verkligen efter en lektion.
Ha det bra gott folk!