:F knäskraps filmen!

DanielJ

Ny medlem
Gick med
25 May 2007
Hoj
-
härlig kortfilm :tummenupp inte avundsjuk på något sätt:gnissla

lite ot; är inte alls insatt i vem det är som har hand om träningarna eller något sånt. men jag skulle gärna vilja hänga med någon dag eller två på gelleråsen och ta lite kort. sysslar en del med fotografi och det skulle vara kul att testa. har dock ingen aning om vilka bestämmelser som gäller för sånt. har du någon aning om vem jag skulle kunna vända mig till?

sorry för ot :rolleyes:

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
härlig kortfilm :tummenupp inte avundsjuk på något sätt:gnissla

lite ot; är inte alls insatt i vem det är som har hand om träningarna eller något sånt. men jag skulle gärna vilja hänga med någon dag eller två på gelleråsen och ta lite kort. sysslar en del med fotografi och det skulle vara kul att testa. har dock ingen aning om vilka bestämmelser som gäller för sånt. har du någon aning om vem jag skulle kunna vända mig till?

sorry för ot :rolleyes:
Tackar :)
jo jag skulle rekomendera samma sak som Heinevik gjorde Tony är trevlig och kommer säkert låta dig komma o fota!
skulle vara kul, hör av dig om du kommer och gör det :tummenupp

mvh//PB

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
790 Duke
Schysst! Jag kör med 125 junior, vilken placering på Anderstorp hade du?

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
Schysst! Jag kör med 125 junior, vilken placering på Anderstorp hade du?
Tjenare, jaså ofan :)
gick ju inget vidare vurpade ju och spräckte 3-4 revben, så jag missade ena kvalet p.g.a sjukan och sen gick det inte så bra efter det i kvalet så jag startade från 18:e och körde ner mig till 12:e
hur gick det för dig?

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
790 Duke
Jao, jag vurpade på den s.k. '125- dagen'- öppen depå hela dan i princip. Jag blev omkörd av en 250 snubbe, som jag trodde var en 125, och då missade jag och tog för snävt spår... Sen kvalade jag in 11 på första kvalet, trots att jag inte fick i 6ans växel en enda gång! Jag körde alltså hela kvalet på 5ans växel som högst. Sen andra kvalet fick jag i sexan (jag lyfte tydligen inte foten tillräckligt) Såatt då kvalade jag in på en 10e. Sen vurpade jag på warmupen, och det var ju inte så bra, tydligen... Men sen på racet gjorde jag en hyfsad start och blev 7 till sist. Jag glömde fråga vad du har för bästa tid på Anderstorps banan :D Jag är inte så insatt, det var första gången jag var på banan och första gången jag körde på bana överhuvud taget.

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
Jao, jag vurpade på den s.k. '125- dagen'- öppen depå hela dan i princip. Jag blev omkörd av en 250 snubbe, som jag trodde var en 125, och då missade jag och tog för snävt spår... Sen kvalade jag in 11 på första kvalet, trots att jag inte fick i 6ans växel en enda gång! Jag körde alltså hela kvalet på 5ans växel som högst. Sen andra kvalet fick jag i sexan (jag lyfte tydligen inte foten tillräckligt) Såatt då kvalade jag in på en 10e. Sen vurpade jag på warmupen, och det var ju inte så bra, tydligen... Men sen på racet gjorde jag en hyfsad start och blev 7 till sist. Jag glömde fråga vad du har för bästa tid på Anderstorps banan :D Jag är inte så insatt, det var första gången jag var på banan och första gången jag körde på bana överhuvud taget.
okej va härligt!
vet inte vad jag har för bästa tid, det var fäörsta gången jag körde där med...
kan kolla i papprena sen (dom ligger inte här hemma) vad fick du för bästa tid?

mvh//PB

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...