F-n va roligt efter flytten...

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nu har jag letat i 3 dagar efter mina däckvärmare, spännband, verktyg samt annat som man måste ha med sig, naturligtvis så ösregnar det och blåser iskallt.

Blöt trött och irriterad så funderar jag vad jag håller på med, dessutom så visar väderprognosen att det ska vara skitväder i morgon på Falken, men dum som man är så åker jag dit ändå.

Jag har hittat i princip allt som jag behöver nu tror jag, dessutom ska Mumlan hjälpa mig att kolla ventilspelet, släpet som jag skulle låna hade körförbud men det fixar Boxer i morrn.

Någon som kännner igen sig :tungan

alakhai

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki 1000
Hmmm, naä.... Faktiskt inte.. :tungan Här råder istället ett stilla lugn där iofs inte allt e klart men ändå så nära mållinjen att det inte finns anledning att känna oro.. :tummenupp

I början på nästa vecka bör jag kunna visa upp en raceklar hoj och uppklädd förare med all reklam på plats.. Gooott om tid innan premiären!! :banana

Men så är jag ju räddad av att jag inte har nån licens, annars hade jag ju varit tvungen att åka till Falkenberg imorron!! :rolleyes:

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
Fick ihop hojen idag, men vädret gör väll att det inte blir någon premiär imorgon. Det ska vara lite kaos.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Jag brukar faktiskt ha björnkoll på mina prylar, men när flyttlasset gick för ett par månder sedan så blev det kaos, iof har jag 2 garage nu men man får bara parkera i garaget (öppet imellan 10 platser)så alla grejer måste in i förrådet :4skrika

Det blir till att storstäda i Påsk, alla mina raceprylar ska ligga i plastbackar :tummenupp

Nu ser det iaf bättre ut i röran men urk va prylar som ska med bara för en ynka blöt och kall träning...

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
GSXR1100R skrev:
Jag brukar faktiskt ha björnkoll på mina prylar, men när flyttlasset gick för ett par månder sedan så blev det kaos, iof har jag 2 garage nu men man får bara parkera i garaget (öppet imellan 10 platser)så alla grejer måste in i förrådet :4skrika

Det blir till att storstäda i Påsk, alla mina raceprylar ska ligga i plastbackar :tummenupp

Nu ser det iaf bättre ut i röran men urk va prylar som ska med bara för en ynka blöt och kall träning...

Äh, verktygslådan ,och i mitt fall bestyckningssatsen, räcker ju. I morgon behövs inga regndäck, det ska bli soligt och klar i morgon em/kväll! :tummenupp

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Chris Ash skrev:
Äh, verktygslådan ,och i mitt fall bestyckningssatsen, räcker ju. I morgon behövs inga regndäck, det ska bli soligt och klar i morgon em/kväll! :tummenupp
Ja det får vi verkligen hoppas, håller tummarna att det blir fint i morrn, och om du vill bytlånas ett pass så gör jag gärna det :tummenupp

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Pålle skrev:
Fick ihop hojen idag, men vädret gör väll att det inte blir någon premiär imorgon. Det ska vara lite kaos.

Käften på dig snorvalp! Du sitter ju i skrivande stund o najar... :arsele

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
ja just det det är tränings premiär imon va?? Nästan man får dra sig dit om det blir fint väder.. bor ju bara 1,5 mil ifrån=)

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
SmackMan skrev:
ja just det det är tränings premiär imon va?? Nästan man får dra sig dit om det blir fint väder.. bor ju bara 1,5 mil ifrån=)

Är det bara 1,5 mil mellan banan och Varberg? Ska plocka upp kåpor där....

SmackMan

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2003
Hoj
Yamaha rd lc ypvs -86
nej det e nog 3 mil där i mellan men jag bor i tvååker mitt imellan varberg och ljungby.. Är det kl 5 som träningspasset börjar?? Det är så satans kul att kolla på... Men det är både mc och bil imon väl??

Diablo

Fulare än någonsin
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -06 Racer
GSXR1100R skrev:
Nu har jag letat i 3 dagar efter mina däckvärmare, spännband, verktyg samt annat som man måste ha med sig, naturligtvis så ösregnar det och blåser iskallt.

Blöt trött och irriterad så funderar jag vad jag håller på med, dessutom så visar väderprognosen att det ska vara skitväder i morgon på Falken, men dum som man är så åker jag dit ändå.

Jag har hittat i princip allt som jag behöver nu tror jag, dessutom ska Mumlan hjälpa mig att kolla ventilspelet, släpet som jag skulle låna hade körförbud men det fixar Boxer i morrn.

Någon som kännner igen sig :tungan

Men vänta nu... är det inte vinter? Ska man alltså fundera på att få klart hojen? :eek:

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa