F-n vad ruttet folk det finns....

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
Idag när jag skulle ta ut bilen ur garaget för att åka till affären gör jag den hemska upptäckten att någon har STULIT min sons minicross !!!
Hur f-n kan folk vara så j-la ruttna att dom stjäl saker för barn :4skrika :mad:

Hojen var fåstlåst med kätting i ett flerbilsgarage framför fronten på våran bil så känslan av "insidertips" är stark. Kätting och lås var avklippt och röret som kättingen var lindad runt är rejält skadat (givetvis så repade pukona bilen också).....

Just nu är jag j-ligt arg, så jag hoppas att jag aldrig får reda på vilka det är för risken att åka dit för misshandel är stor.................. :huvet

Är det någon som skulle höra något om en Yamaha PW50 (röd/vit) som är till salu så är jag (och Polisen) intresserad......

//B

Hightower

I mitt jobb lyser alltid solen..
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
RSV1000Mille Factory -04
Men va fan..

Håller med, sno från barn, hur kan bli så jävla låg så man lovar sina barn en cross å sedan inte kan backa upp det.. Nä men då stjäl jag väl en..

Trösta pojken.. :pannkyss men gör nu inget så sonen blir utan pappa, bara lite!! :mad:

Min medkänsla!

Tornet

Dr.Bike

Guest
Känner med dig, och din son.
Har du hunnit berätta än?

Det var väl inte en julklapp (av bilden att döma)?
Isf. hade ju en insamling varit given, då ekonomin belastas överdrivet hårt i barnfamiljer runt jul ändå.
Surt iaf och jag blir så förb. när jag hör sånt där. De får väl inte ens ett straff ens om man kan visa på vilka det är...

EnduransJanne

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
Fireblade CBR 900RR - 92
Bland det lägsta jag har hört i stöldväg. Hur är folk funtade som gör på det viset??

hilding

mjau
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
siro
Lita på att jag har ögon/öron öppna..

Blev av med min cr80, som ca12,åring.
När den var återfunnen och reparerad hade jag vuxit ur den,blä

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Fan vad trist Bear!

Varför snor dom en minicross öht? Den kan ju inte vara direkt jättedyr? Jag misstänker att du inte har någon försäkring på den heller? :huvet

Jag har svårt att tänka mig att det är någon från Knivsta som snott den. Risken att bli upptäckt är ju ganska stor när buset leker med hojen efteråt. Risken att en vild och galen ägare av hojen kommer på dem är allt för stor.
Visst kan en Knivstabo ha snott den, men den finns nog inte i närområdet längre.

Nötter finns det överallt. Fan ta dem!

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...