Facebook fungerar ej..?

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Vi har strul hemma med att FB ej fungerar, vi får något "ping" kommande eller vad det stod att det ej svarar, för övrigt fungerar det för oss, tips på vad det är för fel? Värst är det för frugan som är farmvillefanns uti fingerspetsarna..:D

Tias

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FIREBLADE -12 & -03, HUSKY SMR511 -11, YZ250F -12
Enligt magazin24 så säger KTV att felet ligger hos deras leverantör, fast det kanske du redan läst? :tummenupp

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Enligt magazin24 så säger KTV att felet ligger hos deras leverantör, fast det kanske du redan läst? :tummenupp

Hade inte läst det, men nu fungerar det:tummenupp!! Fan det är för lätt att blir "beronde" att vissa sidor bara ska fungera

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För övrigt, FB är och förblir förkortningen på ett av de bättre forumen, nämligen flashback.

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Ni som klagar på facebook kanske skulle avregistrera er från sporthoj.com också.

Vill jag prata med mina kompisar så ringer jag dom eller åker hem till dom beroende på hur långt det är till personen i fråga.
Vill jag läsa om hojar eller allmänt svammel klickar jag mig hit.

Viss skillnad anser jag :)

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
Gick med i FB av någon konstig anlendning. Helt plötslig hade jag massor av "polare" (bl.a. folk från grundskolan, folk jag knappt hade snackat med). Varje gång jag går in på FB (vilket sker varje gång någon ny stolle som jag egentligen inte känner vill bli polare med mig) ser jag någon lista med events där folk skriver "Har precis tapetserat om barnrummet" eller "Dax för en kaffe, snart dax att jobba" eller "Träna, äntligen!". Allvarligt, vad är det för skit egentligen?? Vem i !"¤%##¤¤ bryr sig om sånt? Ja, jag vet, jag ska avregistrera mig eftersom att jag är totalt ointresserad av vad du gör.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Eller så kan man helt enkelt dölja uppdateringar från alla som man inte bryr sig om eller som bara skriver en massa skit.

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
Eller så kan man helt enkelt dölja uppdateringar från alla som man inte bryr sig om eller som bara skriver en massa skit.

Japp, har sett att det är möjligt. Men jag är ju inte en aktiv medlem & förvånas bara över vad folk skriver (de få ggr jag är inne). Skulle jag dra "Nu ska jag iväg & tanka gixxern" som topic skulle jag få en digital käftsmäll. Men tydligen är det helt ok på FB.

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Gick med i FB av någon konstig anlendning. Helt plötslig hade jag massor av "polare" (bl.a. folk från grundskolan, folk jag knappt hade snackat med).
sjuhundrafemtielva förfrågningar från "vänner" som jag gått omvägar för att slippa träffa i verkligheten fick mej att ->

friendjg.jpg

-> Konto raderat.

Jag saknar nog social kompetens.

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
sjuhundrafemtielva förfrågningar från "vänner" som jag gått omvägar för att slippa träffa i verkligheten fick mej att ->

friendjg.jpg

-> Konto raderat.

Hey, Scarface gick på tv ikväll! I övrigt kan vi nog ta varann i hand - eller oxå inte - jag är lika social som en nyss avliden och skulle nog känna mig illa till mods att behöva hälsa på dig. :3freak

Ändå jobbar jag som konsult & måste träffa massor av knäppgökar varje dag. Helskruvat!

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
Och jag undervisar & måste träffa massor av knäppa studenter varje dag. Vet inte var det gick snett. :gnissla

På något sätt tycks jag dölja mitt handikapp (d.v.s. att jag inte tycker om folk) och verka intresserad av deras vardagsproblem. Men är man proffs så är man. :tummenupp

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)

-> Konto raderat.

Det finns en anledning till att man tappar kontakten med vissa människor och håller kontakten med andra livet ut.

På något sätt tycks jag dölja mitt handikapp (d.v.s. att jag inte tycker om folk) och verka intresserad av deras vardagsproblem. Men är man proffs så är man. :tummenupp
Du kanske skulle ha blivit psykolog?

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...