Vi har strul hemma med att FB ej fungerar, vi får något "ping" kommande eller vad det stod att det ej svarar, för övrigt fungerar det för oss, tips på vad det är för fel? Värst är det för frugan som är farmvillefanns uti fingerspetsarna..
Det är ett tecken från Jesus att låta bli den där smörjan.
funkar för mig
Enligt magazin24 så säger KTV att felet ligger hos deras leverantör, fast det kanske du redan läst?
Jag har inte FB, antingen finns jag inte eller har fullt upp med att leva mitt eget liv.
Ni som klagar på facebook kanske skulle avregistrera er från sporthoj.com också.
Eller så kan man helt enkelt dölja uppdateringar från alla som man inte bryr sig om eller som bara skriver en massa skit.
sjuhundrafemtielva förfrågningar från "vänner" som jag gått omvägar för att slippa träffa i verkligheten fick mej att ->Gick med i FB av någon konstig anlendning. Helt plötslig hade jag massor av "polare" (bl.a. folk från grundskolan, folk jag knappt hade snackat med).
sjuhundrafemtielva förfrågningar från "vänner" som jag gått omvägar för att slippa träffa i verkligheten fick mej att ->
-> Konto raderat.
Jag saknar nog social kompetens.
Och jag undervisar & måste träffa massor av knäppa studenter varje dag. Vet inte var det gick snett.Ändå jobbar jag som konsult & måste träffa massor av knäppgökar varje dag. Helskruvat!
Och jag undervisar & måste träffa massor av knäppa studenter varje dag. Vet inte var det gick snett.
Det finns en anledning till att man tappar kontakten med vissa människor och håller kontakten med andra livet ut.sjuhundrafemtielva förfrågningar från "vänner" som jag gått omvägar för att slippa träffa i verkligheten fick mej att ->
-> Konto raderat.
Jag saknar nog social kompetens.
Du kanske skulle ha blivit psykolog?På något sätt tycks jag dölja mitt handikapp (d.v.s. att jag inte tycker om folk) och verka intresserad av deras vardagsproblem. Men är man proffs så är man.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|