Fajter: 125a

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
uppdate 7/5 05

efter att jag krachat min 125a när den var fighter kitad så fick det bli nya delar igen. och tank vart buklig och massa mer. men men det kommer att bli lite nya roliga prylar på den iaf :rolleyes: kommer bilder nu när den håller på och stunt kitas lite :tungan

kort kommer om typ 1timme och då blir det EDIT:
//MvH Micke

Last edited:

Gick med
31 Oct 2003
Hoj
nuu kommer de :tungan

Bifogat

• rd-fajter.jpg
    rd-fajter.jpg
    115.8 KB · Visningar: 1,299
  • rd-fajter2.jpg
    rd-fajter2.jpg
    78.8 KB · Visningar: 352
  • rd-fajter3.jpg
    rd-fajter3.jpg
    97.2 KB · Visningar: 405

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
NR:7 skrev:
nu grabbar ska ni få se mitt fajter projekt, lägger upp bilder när jag kommer hem.. tänk vad mycke mini blinkers och ett acerbic diamond lyse kan gör.. och även ett lucas alu styre typ polerat :tungan.... okej sen kommer även ett moddat as :hihi men det är bara en tids fråga,,,,

fasiken va skönt med fajter :banana :hihi

jag älskar det där lyset!, asläckert! :yoparty hoppas att bygget går bra.. skicka upp fler bilder sen när den e "mer klar" :tummenupp

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Var den 98% klar ? :3freak :tungan

Ballt lyse som fan men det sägs att det lyser ruggigt dåligt.

Men koola blinkes :tummenupp

Gick med
31 Oct 2003
Hoj
JiMpA skrev:
jag älskar det där lyset!, asläckert! :yoparty hoppas att bygget går bra.. skicka upp fler bilder sen när den e "mer klar" :tummenupp

japp jag har lite kvar och göra fixa det råttboet som bildats av alla kablar skall fixas och sedan ska även tailen fixas till nått snyggare, nått mer cleant :tungan. men hittils så har jag lyckats rätt bra :hihi

mer kommer..// NR:7

0nicke0

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Husqvarna wr 125
jag tycker inte alls den var fin, pga av att färgen inte passar! skulle du lacka den svart så skulle det vara ok! men nu, njjaa!!

P-E

Guest
Gillar inte lyktkåpan, men det är iallafall CE Godkännt.. Lacka tanken svart som 0nicke0 sa.

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
P-E skrev:
Gillar inte lyktkåpan, men det är iallafall CE Godkännt.. Lacka tanken svart som 0nicke0 sa.

Lyktkåpan är väl det enda snygga på den?
Och den är itne ce godkänd vad jag vet.

Gick med
31 Oct 2003
Hoj
Itacha75 skrev:
Har du bilder på nåt annat än lyset? :3freak
den är ju bara 98% klar. det kommer på bakdelen me men den vet jag inte riktigt hur jag ska göra med så det kommer.. och så får vi se om det blir nån lack me :tungan

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
NR:7 skrev:
den är ju bara 98% klar. det kommer på bakdelen me men den vet jag inte riktigt hur jag ska göra med så det kommer.. och så får vi se om det blir nån lack me :tungan

skulle inte du ha koskinn?? :7peta

Gick med
31 Oct 2003
Hoj
nomolas skrev:
skulle inte du ha koskinn?? :7peta
får se. kanske om jag hittar gammla kåpor, men jag ska fixa en snyggare tail på den och sen får jag se hur mycke mer man lägger.. :kär

P-E

Guest
marcus_136 skrev:
Lyktkåpan är väl det enda snygga på den?
Och den är itne ce godkänd vad jag vet.

Konstigt, har s3ett många som frågat vilka lyktor som är godkända, då har alltid den modellen varit med. Och i Lelles kataloget står det ej godkänt på det som inte är det. Och på den där så står det inget. Honda crf 450 sm har ju till och med sån original, tror inte det skulle sätta på ett lyse som inte var godkänt.

DeinneMan

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
suzuki rgf
tja! vad är de du fått byta? hade du risers på orginal så de var bara sätta på styret eller så? själv ska jag i vinter bygga om min suzuki rgf 125 till fajter! enduro lyse fram typ liak som dit ett fatbar och väre ljuddämpare! har sjysta feta framgafflar på den så den kommer nog bli najs! kan lägga upp lite bilder när jag börjar också! men jag håller med dom andra lite på att du ska lacka om tanken! måla om den för hand så de ser lite tysk ut och lite risigt sådär! riktigt coolt! men hur ska du modda arslet då?

Daniel

P-E

Guest
DeinneMan skrev:
tja! vad är de du fått byta? hade du risers på orginal så de var bara sätta på styret eller så? själv ska jag i vinter bygga om min suzuki rgf 125 till fajter! enduro lyse fram typ liak som dit ett fatbar och väre ljuddämpare! har sjysta feta framgafflar på den så den kommer nog bli najs! kan lägga upp lite bilder när jag börjar också! men jag håller med dom andra lite på att du ska lacka om tanken! måla om den för hand så de ser lite tysk ut och lite risigt sådär! riktigt coolt! men hur ska du modda arslet då?

Daniel

Den kommer nog bli riktigt snygg! :tummenupp

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
P-E skrev:
Honda crf 450 sm har ju till och med sån original, tror inte det skulle sätta på ett lyse som inte var godkänt.

pucko :tungan
det är inte den där lyktan som sitter på Hondan, den har en större lampa och en mindre :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...