Out_Spinner skrev:Tjavka något ordentligt istället
Men yaman har bra motor. Det har säkert aprilion också men den har just jag ingen erfarenhet av, men lyssna för guds skull inte opå mig
Så därja. Lyssna på bondläppsgfanskapet så blir alltid frid och fröjs!Hammet skrev:tdr:en ser ful och klumpig ut så köp en riktig offroad istället om du ska ha det, tex. DTR, KDX, KMX, CRM osv.........
Out_Spinner skrev:Så därja. Lyssna på bondläppsgfanskapet så blir alltid frid och fröjs!
Hammet skrev:
Glänsaren skrev:Jag tror inte att killen innan vet vad han snackar om......Han Out Snipper eller vad han nu heter.....
Jag själv har haft en TDR så jag vet vad jag pratar om.
Tdr:en är en jävla sjön hoj att köra, speciellt om man ska köra långturer, man sitter som en kung, upprätt och bekvämt.
Min tdr var strypt så den gjorde typ 120, jag tror den går i ca 140 ostrypt.
Men för att vara strypt 125:a så var den förvånansvärt pigg om man jämför med andra 125r.
I skogen tycker jag den funkar bra, det är klart att att den inte är lika smidig i skogen som en riktig offroad125:a men och andra sidan så är en offroad125:a värdelös på lansväg.Men som sagt jag tycker den funkar helt ok i skogen. Pga den höga frontkåpan så får man inte lika mycket krenar och skit på sig när man kör, fungerar lite som en kofångare=)
En annan fördel är att den ser ut som en riktig motorcykel och inte som en moppe som många andra 125r gör.
Motorn är underbar, går tyst och jämt igenom hela registret plus att det är elstart på den.
Jag tycker heltklart att du ska köpa en TDR (Det var med en tår i ögat som jag sålde min TDR) =) Jag hoppas att du är nöjd med den fakta du har fått, fråga gärna om du undrar nått mer. MVH Johan
Haha. Nej det var ju just det jag skrev. Hade haft rätt skoj den kvällen. Ber om ursäkt.Glänsaren skrev:Jag tror inte att killen innan vet vad han snackar om......Han Out Snipper eller vad han nu heter.....
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |