Chrille skrev:Björn skulle ner men det ser kört ut med frakten...... Får se om han löser det.
Jag ska måla garaget idag, det är mycket roligare än att köra räcerMcB skrev:Tänkte ta en tur förbi banan och kika lite. Kommer det vara några sporthoj.com-kändisar där? Jocke, Micke, Björn?
McB skrev:Du då? Dags att träna lite snart va?
GSXR1100R skrev:Jag ska måla garaget idag, det är mycket roligare än att köra räcer
Chrille skrev:Två heldagar ska allt räcka för att vara ikapp killarna som tjuvtränat.
McB skrev:Det återstår att se.
Chrille skrev:Med lite tur så dyker Xeno upp där så jag får väl ta med Gelehallonen och kameran.
Don Quixote skrev:Jag är så vansinnigt grinig att det finns inte... Farsan ringde just och undrade varför jag hade försökt få tag på honom hela dagen. Kan ha varit att jag behövde komma åt hojen, bilen och släpet. Nu sket sig premiärträningen för min del. Sitter och dricker öl lite håglöst i stället
McB skrev:När GooFy och jag var påväg ner för att hämta min hoj så körde vi om en Volvo 740 med släp på motorvägen. På släpet stod två rookierejsers, #25 och #52 vill jag minnas. Någon som vet vilka detta är?
Brazze skrev:Om det var en Volvo 740 vinröd ( med mycker rost )så var det nog jag och & Vejo, fast jag har nr.23 & Vejo har 58.
/ Brazze
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |