Fan... jag som trodde jag var lite klyftig!

Arawak

Feg & talanglös
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
CB1000R
Jag har blivit grundlurat så in i helvete!
Börjar med att jag ska på fest med några mc-polare...
Sen ringer en gammal kompis till mig och säger att vi ska ut på stan, dricka lite hos en annan polare före och sen basta och sen åka in till stan.
Lät ju schyst tyckte jag! Så jag valde det istället.
Sen kommer jag till denna fidde då, allt är frid och fröjd. Blandar min grogg och tar det lugnt. Sen ska vi basta,
Får skjuts till stället vi ska basta på (byns idrottsförenings klubbstuga, brukar basta där).
Kliver in innanför dörren..ser 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 pers...fan så många pers får inte plats i bastun :va
Går längre in i "klubbstugan"...där står 20 pers till!
Sen drar dom igång "Jag mår han leva"
Grundlurad 2k!
Då har alltså mina polare fixat fest utan min vetskap :fyllisar
Morsan och farsan också inblandade.
Sen blev det aldrig nån stopp på den kvällen, inte förrens nu när jag sitter här och skakar (?) och kan inte sova.
Alla fick skjuts in till stan av farsan som är busschaffis där vi fortsatte. :banana
Skjuts hem också.
Jag kan säga att det ända jag minns är att två polis sa till mig att jag inte fick ligga på gräsmattan (snöbelagd) utanför biblioteket och snacka i telefon...fattar fortfarande inte varför :fatta!
Som slutsats drar jag att det är aldrig bra att fylla 20. :4skrika
Fast jag fyller ju inte förräns på måndag...
Kan tala om att jag aldrig blivit så jävla blåst nån gång.
Nu ska jag hämta mer mat i köket.
Sov gott!

Stavfel och andra gramatiska fel får accepteras.

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Grattis... :va

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Grattis hahaha jag fattar inte att poliser aldrig låter en ligga o vila lite.. Tjat tjat tjat här kan du inte ligga :lol

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
Grattis!

En rolig historia som som jag fick höra av en vän, detta hända hans farsas kompis.

Han fyllde 50 år så det var träff med alla grabbarna, dom satte på han skägg och mustach och tvingade han bära det hela dagen. Senare mot kvällen så skulle alla basta, så dom ringer dit han och han kommer dir med sitt skägg, han klär av sig och går till bastun öppnar dörren och ser att alla är ren rakade och fattar att skäggett han gåt runt med består utav pubishår.

Ben

WOAH!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Wr426f -01, dominator
Darre skrev:
Grattis!

En rolig historia som som jag fick höra av en vän, detta hända hans farsas kompis.

Han fyllde 50 år så det var träff med alla grabbarna, dom satte på han skägg och mustach och tvingade han bära det hela dagen. Senare mot kvällen så skulle alla basta, så dom ringer dit han och han kommer dir med sitt skägg, han klär av sig och går till bastun öppnar dörren och ser att alla är ren rakade och fattar att skäggett han gåt runt med består utav pubishår.

Samma berättelse fanns på en sida, där det var en kille på runt 25 år som råkat ut för det .. Snälla polare :)

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Darre skrev:
Grattis!

En gammal klassiker :D

Arawak

Feg & talanglös
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
CB1000R
Det är ju nu man vet att man lever, dagen efter alltså...
Tack för alla gratulationer!
Nu väntar delar av släkten och massa god mat.

Thundercat skrev:
Det kan inte ha varit någon lyckad fest... Du kunde ju stava kl 4 på morgonen...
Äsch, det är ju när jag är nykter jag inte kan stava...bli mycket bättrte flyt när man är dragen :D

Robban W skrev:
Grattis hahaha jag fattar inte att poliser aldrig låter en ligga o vila lite.. Tjat tjat tjat här kan du inte ligga
Jag hade bara legat där några minuter också.
Men det är väl tur dom bryr sig, man är ju inte rikigt på samma nivå som dem just då. Man vet ju inte alltid sitt eget bästa.

Itacha75 skrev:
Grattis i förskott!!
Blir det tunghojskort i sommar da? :födelseda
Det kommer den 8:e Augusti :tummenupp

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Grattis grattis.. alltid trevligt me lite fet fest.. :)

få man gissa på att ni var ute i Furuby?? :D

Arawak

Feg & talanglös
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
CB1000R
Maverick skrev:
Grattis grattis.. alltid trevligt me lite fet fest.. :)

få man gissa på att ni var ute i Furuby?? :D

Kvalificerad gissning som kunde varit rätt, men det var andra sidan stan.
Rätt sida :hihi

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife