Fanimej det roligaste Jag har sett!

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Då har du inte sett top gear botswana?

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Jeremy är, i ordets absolut mest positiva bemärkelse, knäpp.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Men ser ni inte hur ful den där lilla bilen är! Den slutar ju en meter för tidigt! Jag vill ha en sån!

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Men ser ni inte hur ful den där lilla bilen är! Den slutar ju en meter för tidigt! Jag vill ha en sån!
Jag vill också ha en Peel P-50!

Men jag vill inte ha en G-Wiz:
[YOUTUBE-ID]JtGp8Sha_mA[/YOUTUBE-ID]

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Top-gear förtjänar en egen tråd! Det blev väl sisådär 2-3 timmar i sträck igår.. :)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ett av få program som faktiskt är sämre än Top Gear är det där då massa dorks leker med sina robotar, tror det kan heta Robot Wars till och med.

Död åt ön!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ett av få program som faktiskt är sämre än Top Gear är det där då massa dorks leker med sina robotar, tror det kan heta Robot Wars till och med.

Död åt ön!

top gear är underbart bra och hör sen!:mad:

jezza for president!:yoparty :D

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Död åt ön!

Båda dom programmen är bra, Marcus är bara avundsjuk för att både dorksen med robotar och snubbarna i Top Gear har listat ut hur ett spännband fungerar!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
top gear är underbart bra och hör sen!:mad:

jezza for president!:yoparty :D

Gilla man brittisk hunor, fula britter, töntig/efterbliven publik bestående av riktiga dorks och reportage om folk som gör töntiga saker med bilar så är jag säker på att det är väldigt spännande.

Det jag kan erkänna är eventuellt att den där Tiff var ganska entusiastisk och körde kul bilar. Resten är bara skit. Sådant som GuW gillar säkert, ser att han är igång och citerar igen. :gnissla

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Gilla man brittisk hunor, fula britter, töntig/efterbliven publik bestående av riktiga dorks och reportage om folk som gör töntiga saker med bilar så är jag säker på att det är väldigt spännande.

Det jag kan erkänna är eventuellt att den där Tiff var ganska entusiastisk och körde kul bilar. Resten är bara skit. Sådant som GuW gillar säkert, ser att han är igång och citerar igen. :gnissla
Tiff är en gudabenådad förare som medverkar i ett utmärkt program.
Fifth gear.
Inte Top gear.
Skillnad.

Robotwars är skitkul.
Komiken ligger mestadels i att hela upplägget är "jeteheftia robotar", medans robotörerna är extremnerdar.
Utmärkt bakfylleTV.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj

Tiff var med i det gamla top gear, nu är det nya, har varit i alla fall 8 säsonger. Det är bra skit, scrapheap challenge, robot wars och andra sånna program är oxå bra. Så tystpådig!11!1!!!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag kan väl erkänna att jag är lite färgad av mina åsikter i övrigt om UK.
I princip allt som har med Brittannia att göra stör mig. Maten, människorna, arkitekturen, humorn, vädret, attityden osv.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
I princip allt som har med Brittannia att göra stör mig. Maten, människorna, arkitekturen, humorn, vädret, attityden osv.
Jag hatar brittiska filmer, väldigt sällan dom gör nåt bra. Men top gear ÄR bra.

Det avsnittet är så jäävla bra! :D
Oliver :hihi :wiggle

Last edited:

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe

Håller med. Nästan allt är kasst där. Alltid en lättnad när flyget går därifrån.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

för mig är brittisk humor=little brittain och det är långt ifrån den typen av komik det körs med i top gear. där är det snarare en fråga om småhumoristiska mono- och dialoger som tack vare en liten udd av välplanerat ordval kan bli riktigt bra. typ som i avsnittet där de bygger amfibiebilar: "hammond says his car is rear-engined but not a porsche. i think he's bought a hillman imp and is making a submarine":hihi

sen så är brittisk engelska en sjukt bra dialekt att driva på:fakta

man kollar inte top gear för att få vettiga recensioner om bilar, man kollar på grund av de tre programmledarna, deras inkompetens och deras inställning till varandra! sättet på vilket de retas och driver med varandra är ju klockrent!:D

Båda dom programmen är bra, Marcus är bara avundsjuk för att både dorksen med robotar och snubbarna i Top Gear har listat ut hur ett spännband fungerar!

:hihi

top gear FTW!!!!!1111oneoneeleven

[YOUTUBE-ID]sljbKEuoCa4[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]VY72yu8mpb8[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]xaa3b1UleRk[/YOUTUBE-ID]

de gjorde en föregående amfibilutmaning också men jag hittar den tyvär inte så håll till godo med denna, den är också bra!:tummenupp

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...