Jag vill också ha en Peel P-50!Men ser ni inte hur ful den där lilla bilen är! Den slutar ju en meter för tidigt! Jag vill ha en sån!
Ett av få program som faktiskt är sämre än Top Gear är det där då massa dorks leker med sina robotar, tror det kan heta Robot Wars till och med.
Död åt ön!
Ett av få program som faktiskt är sämre än Top Gear är det där då massa dorks leker med sina robotar, tror det kan heta Robot Wars till och med.
Död åt ön!
top gear är underbart bra och hör sen!
jezza for president!
Det avsnittet är så jäävla bra!Då har du inte sett top gear botswana?
Tiff är en gudabenådad förare som medverkar i ett utmärkt program.Gilla man brittisk hunor, fula britter, töntig/efterbliven publik bestående av riktiga dorks och reportage om folk som gör töntiga saker med bilar så är jag säker på att det är väldigt spännande.
Det jag kan erkänna är eventuellt att den där Tiff var ganska entusiastisk och körde kul bilar. Resten är bara skit. Sådant som GuW gillar säkert, ser att han är igång och citerar igen.
Tiff var med i det gamla top gear, nu är det nya, har varit i alla fall 8 säsonger. Det är bra skit, scrapheap challenge, robot wars och andra sånna program är oxå bra. Så tystpådig!11!1!!!Gilla man brittisk hunor, fula britter, töntig/efterbliven publik bestående av riktiga dorks och reportage om folk som gör töntiga saker med bilar så är jag säker på att det är väldigt spännande.
Det jag kan erkänna är eventuellt att den där Tiff var ganska entusiastisk och körde kul bilar. Resten är bara skit. Sådant som GuW gillar säkert, ser att han är igång och citerar igen.
Jag hatar brittiska filmer, väldigt sällan dom gör nåt bra. Men top gear ÄR bra.Jag kan väl erkänna att jag är lite färgad av mina åsikter i övrigt om UK.
I princip allt som har med Brittannia att göra stör mig. Maten, människorna, arkitekturen, humorn, vädret, attityden osv.
OliverDet avsnittet är så jäävla bra!
Jag kan väl erkänna att jag är lite färgad av mina åsikter i övrigt om UK.
I princip allt som har med Brittannia att göra stör mig. Maten, människorna, arkitekturen, humorn, vädret, attityden osv.
Gilla man brittisk hunor, fula britter, töntig/efterbliven publik bestående av riktiga dorks och reportage om folk som gör töntiga saker med bilar så är jag säker på att det är väldigt spännande.
Båda dom programmen är bra, Marcus är bara avundsjuk för att både dorksen med robotar och snubbarna i Top Gear har listat ut hur ett spännband fungerar!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|