Far åt helvete 2003, och kom aldrig mer igen.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Dags att sammanfatta det här skitåret och tacka de som räddade det från att vara en komplett katastrof.

Dra åt helvete era jävlar:
* Mannen på Ducati vid en av rundorna tidigt i våras. Du, din jävla idiot, är en sann skam för allt vad mänskligheten står för. Hoppas innerligt att du drabbas av all olycka en människa kan överleva. Jag har aldrig tidigare blivit utsatt för hot om våld för att ha kört om någon, och jag vill aldrig bli det igen. Avskum. Och jag menar verkligen avskum.

---------------------------------

Ni som räddade året:
* Richard. För att du lånade ut din lägenhet till mig. Tack som fan. Jag hade fått bo på jobbet eller nåt om du inte haft vänligheten. Hoppas jag kan återgälda det nån gång.

* Robso. För att du lånade ut din spretans nya motorcykel till lilla mig. Det räddade sommaren.

* RoLLER. Det var jävligt roligt att göra slangskolan. När det våras i Brandbergen gör vi nåt nytt, okej?

* Anja. Skönt att nån är en större pessimist än jag. :)

* Några till. Ni vet vilka ni är.

----------------------------------------

Übrigens så har det varit ett uselt år med jävligt ont om pengar och framtidsutsiker. Det kan iofs bli värre, men det vore jävligt illa.
För att sammanfatta hur jag uppfattade 2003:

Bifogat

• Pict0002.jpg
    Pict0002.jpg
    36.8 KB · Visningar: 217

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Mattias skrev:
* Mannen på Ducati vid en av rundorna tidigt i våras. Du, din jävla idiot, är en sann skam för allt vad mänskligheten står för. Hoppas innerligt att du drabbas av all olycka en människa kan överleva. Jag har aldrig tidigare blivit utsatt för hot om våld för att ha kört om någon, och jag vill aldrig bli det igen. Avskum. Och jag menar verkligen avskum.

Intressant, berätta mer! :hihi

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
det bästa med det här året var inte när jag smällde hojen.. utan när jag fick beskedet att jag ska bli farsa :) men annars så var det nog ett rätt så pissigt år även för mig...

men några ljuspunkter fans det dock

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Psykopaten som misshandlade min mormorsmansbarn nästan till dötts!
Hoppas du blir mördad på värsta sätt i fängelset!
(Snubben slog honom med ett järnrör, fast han lågned medvetslös!)

Ni som räddade året:
Alla mina schyssta polare, ni är bäst!! :banana

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
2003 var väl rätt ok. Fin sommar, dock lite för lite hojåkning.....

Har väl varit med om värre.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Ett riktigt pissår.

Dra åt helvete jävla engelsman som sparka på mitt bakdäck i stan. Hade jag kunnat gå av hojen där i korsningen hade jag slagit dig mer ditt as.
Hoppas att Hemglass går i konkurs och att ledningen drabbas av SARS.
Ska nog se till så att arbetsförnedringen upphör att existera, finns det nåt mer korkat institut här i landet? :mad:

Ni som räddade mig från att hänga mig själv:

Exiteme/ChaosX - ja, va hade jag gjort annars....

MBGirl - du e vis när du vill

Asylum_Nakasa - knäskrapa e skönt

MrK - för att du fixa min dator

örebrogänget för en underbar fest.

preem-macken för att de har nattöppet.

Last edited:

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Näe
Tack för 2003... ajöss med det året. Rätt så ok, egentligen... men egentligen inte. Övertalig på jobbet, utlånad på obestämd tid... skit med det. Tog hojkort, körde mycket som fan, men alltid är det för lite. Klotade hojjen och fick den inlöst. Skaffade R750.
Tack till alla som förgyllt mitt 2003... hojkompisar o andra. Tack så otroligt mycket...

Jag ser fram emot 2004!!

Nåt som däremot ordentligt kan dra hela vägen till helvetet är KUNG BORE och VINTERN.

Ajöken

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bästa året någonsin :tummenupp Nu kan det bara bli ännu bättre :banana
(skit på er era j-a pessimisster) :arsele

Grått nytt hår :(

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
2003 ....

Död åt:
* INS
* De som stal 2x.xxx kr från mig
* Alla årstider utöver sommaren
* Död ut tjuvar
* Död åt... att förstöra jorden

Liv åt:
* min rr karrirä

äh.. ska ut en sväng nu

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Okej. Gruppkram på Mattias!

*kjam*

/Freppa

Ps. Om någon hotar dig igen, då skall jag DÖDA den personen.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
2003: Det har vart ett hyffsat år, men lite galla kan man ju alltid spy ur sig.

Förbannade skitstövlar som totalt respektlöst uttalade sig om vår Sams bortgång. Även idioter som överhuvudtaget uttalar sig om bortgångna hojbröder och systrar.

Jag välkomnar 2004 och hoppas att det blir ett underbart hojår!!!

//R

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Ja, sammanfatta år 2003 var det...... Jag skulle vilja påstå att jag har haft roligare, träffat mer folk, kört mer hoj, haft bättre ekonomi än något annat år. Jag var på touring och träffade GSXR1100R live för första gången. Jag har kört massor med kurviga mil med sporthojsfolk. Jag har hängt på McD. Jag har släpat knäet i backen. Jag har haft kul!
Under året har jag haft den stora äran att lära känna ännu mer sporthojsfolk, och vi har haft väldigt många roliga körningar tillsammans, fester, grillningar, bad, sol. Vi har också funnits för varandra när hojen brakar och tjejerna sticker, vilket har varit ganska vanligt förekommande för mig under året... :brinnerup
Höjdpunkten på året var nog när jag och Tom drog ner till Skåne och träffade gamlot&co, grillade, åkte hoj på underbara vägar och fulmeckade min gixxer. Eller rättare sagt, gamlot borrade och jag kallsvettades :eek:
Just nu sitter jag, Tom och gsxr1100r hemma hos honom och har grabb-kväll, oxfiletgrytan står på spisen och ölen ligger i kylen. Jag sitter och blickar tillbaka och minns året 2003 som snart viker undan till förmån för det nya året 2004.
Jag minns provkörningen av Freppas Busa, som senare slutade sitt liv i ett kärr efter att ha blivit omkramad av en bonnläpp i en sleten Volvo. Det var en fin hoj det....
Lika väl minns jag prov- och hemkörningen av Freppas nya hoj, vi åkte upp till Gävle en eftermiddag i oktober och hämtade hem en gsxr1000- 03, och jag fick köra hem den eftersom Freppsies ben inte är återställt efter Busa-mosningen. Det tog 500 meter, sen var jag kär. Inte i Freppa, det är jag sedan tidigare :kär , utan i hojen. Det tog två veckor, sen stog det en likadan i mitt garage. Nu hoppas jag på en sommar med nya kärleken. Självklart har jag kvar min gamla trotjänare, den kärleken är fortfarande spirande :)
Jag orkar inte lista alla på forumet som jag vill tacka för ett bra år, men för stöd, skoj och kärlek, ni vet vilka ni är.

GOTT NYTT ÅR, och en förhoppning om ett lika välfyllt år 2004, på återseende

/ N. Ostalgisk

:fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
OLJEKYLD GSXR skrev:
Jag var på touring och träffade GSXR1100R live för första gången. Höjdpunkten på året var nog när jag och Tom drog ner till Skåne

Såg dig nog i Tågarp ;)

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Ett riktigt dystert och frustrerande år har det varit. Man har knappt kunnat slå på nyheterna pga all skit ute i världen. Inte har det varit så mycket bättre på det personliga planet. Man har blivit blåst i affärer, blåst av tjejer, polarna har flyttat en efter en och stereoanläggnigen har hållt på att klappa ihop. Vänner har gått bort... De sex finaste hojåkarveckorna var gixxern inne på verkstad. Ekonomin har varit nere i absoluta botten. Ett skitår helt enkelt!

jtds

Yamaha
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2008 Yamaha R6 Blå
Hoppa inte hejj ännu
2004 kan bli värre än 2003 :rolleyes:
2003 gav mig inga knäskrap vilket jag hoppas 04 gör...

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
jtds skrev:
2004 kan bli värre än 2003 :rolleyes:
Här var vi positiva ;)
Såklart 2004 kommer att bli bättre. Det känner jag på mig i vänstra stortån och den har aldrig fel.

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife