Farligt att kasta frisbee i Stockholm!

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
haha - väntade bara på att den skulle ploppa upp här på SH. Förbannat rolig anser jag, men tyvär kommer nog diskussionen spåra illa kvickt.... :huvet

För övrigt tror jag att dramat utspelar sig i Västerås :tummenupp

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
VEM VARE SOM KASTA?! hahahahhahaha så går han som han fått nån stock i röven elr nått hahahahha!

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Stulen
haha - väntade bara på att den skulle ploppa upp här på SH. Förbannat rolig anser jag, men tyvär kommer nog diskussionen spåra illa kvickt.... :huvet

För övrigt tror jag att dramat utspelar sig i Västerås :tummenupp

Det kanske kommer spåra men det är fan humor deluxe, snacka om att tända till. .

VEM VARE SOM KASTA?! hahahahhahaha så går han som han fått nån stock i röven elr nått hahahahha!

"Vadå ingeen? Säg vem det faakking var".. :D

Last edited:

FreddaGädda

Guest
Mjo.. Man har ju fått sin del av liknande situationer.. :gnissla

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Är ju i västerås, djäkneberget. Har kastat några frillar där...

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Ingår turken i banan nu eftersom de va han som gjorde den "känd"?

Tyvärr är banan nerlagd nu, tror det var skadegörelse som knäckte det till slut. Sönderkapade korgar och dyl. Den ligger som sagt på Djäkneberget som är ett friluftsområde med mycket gångvägar och folk där, så många har väl retat sig på flygande frisbees.

Fast fördjävligt att folk inte kan låta bli att förstöra saker...

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Är det inte så att han spiller ut nåt han har i sitt glas över hela sig för att han duckar pga disc'en?

Tråkig attityd att "lösa" problemet genom att slåss kan man milt sagt uttrycka saken.

FreddaGädda

Guest
Har du ochså slängt frisbees i huvet på Nysvenskar?

Faktiskt inte.
Däremot minns jag en fin gång då jag fick en halvhård spark i ryggen varpå jag vänder mig om och får frågan ställd: "Var det du som spillde öl på mig!?"

Jag står där spik nykter, lutar mig mot min cykel flera meter ifrån där han uppehöll sig, och hade inte ens en öl. Jag tycker man kan fråga först, sparka sen, om man nu känner för att sparkas. Krävdes en hel del argumentering á la IQ:elefantbajs för att komma ur situationen, jag menar, jag hade ju spillt öl på honom, och jag kunde tydligen inte motbevisa det även fast jag hade ryggen vänd mot honom och var öllös. Kanse skulle klappat säfften med kjetting?

En av många situationer..

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2740179 Är det inte så att han spiller ut nåt han har i sitt glas över hela sig för att han duckar pga disc'en?

Tråkig attityd att "lösa" problemet genom att slåss kan man milt sagt uttrycka saken.
nja det skvimpar ut lite är nog bättre beskrivning.

Dominator-Rocks

Guest
Det var mig en ilksen jävel?

Klonar dom sånna? Jag tycker mig ha stött på flertalet liknande fuckos här i stan..:näsblod :va

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy