Farsan skall byta hoj

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Min far ringde tidigare idag, pratade lite om vind o väder och lite annat allmänt snack. då vi inte bor i samma stad så träffas/pratar vi inte så ofta.

han frågade mig om jag skaffat hoj ännu, vilket jag då inte har (ännu)
men han var snabb att nämna att han funderar på att byta sin gamla Honda silverWing 500 till en lite nyare Honda Europan, tydligen hade han hittat en för strax under 100 papp.. men då blå, som han inte ville ha, han vill ju ha en RÖD, som han har på sin gamla hoj :D

tror ni man inte blir lite avundsjuk när man hör sådant... det e tur man köper hoj snart... då ska jag ta en repa :squid förbi han o glänsa på MIN fina hoj :D o visa att JAG kan också... :tummenupp

var bara tvungen att få lätta lite på mina tankar

Coola Ola

Guest
hehe, vafan, du kan ju inte komma här o posta inlägg om en touring hoj, sporthoj.com ju ;)

närå, skojar bara. du kan ju trösta dig med nästan oavsett vad du själv skaffar så kan du åka i cirklar runt farsgubben :tungan

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Coolaste gubben ever som jag träffat är var en gubbe i Cali som var 65 år eller nått och han körde en polkagris R1 (98) och wheelade ståendes fram o tillbaka för att impa på oss. Snacka om att ha barnasinnet kvar! Sån vill jag bli när jag blir gammal! Fast jag kommer nog dö innan dess ändå ..

Flodis

Overtaker
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Turbo och 4 hjul.
Ska de va glidare ska det vara harley davidson :yoparty
förresten så gör farsans H-D 170 blås. :tungan

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...