fattar mej inte på folk

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
fattar mej inte på folk, jag har annons på biken ute, det har ringt 8-9 st och frågat saker osv, dom har fått svar, då säger några jag ringer i morrn eller jag hör av mej i över morgon sen hör man inte av dom, varför i hela helv.. gör man så, är man inte intresserad efter att fått svar på sina frågor så är det ok, men varför gör så fattar inte det.
Annonsen är ganska tydligt tycker jag, dom vet ju vad dom ringer på
 

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Örebro
Hoj
Letar GSXR 1000/750
TERMINATOR skrev:
fattar mej inte på folk, jag har annons på biken ute, det har ringt 8-9 st och frågat saker osv, dom har fått svar, då säger några jag ringer i morrn eller jag hör av mej i över morgon sen hör man inte av dom, varför i hela helv.. gör man så, är man inte intresserad efter att fått svar på sina frågor så är det ok, men varför gör så fattar inte det.
Annonsen är ganska tydligt tycker jag, dom vet ju vad dom ringer på

Jo, det är lite tråkigt när dom gör så.
Förklaringen kanske är att dom kanske har mailat på 5st likande hojar och sedan blir någon annan hoj mer intressant än den som du har.
 
Last edited:

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
Såna har jag råkat ut för en hel del. Håller på och säljer en hel hoj i delar och vissa är så jobbiga så det är inte sant. Dom ska ha bilder från alla möjliga vinklar på en sak, sen när dom har fått det så hör man inte ett ljud från dom, inte ens ett "tack men nej tack". :(
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
TERMINATOR skrev:
fattar mej inte på folk, jag har annons på biken ute, det har ringt 8-9 st och frågat saker osv, dom har fått svar, då säger några jag ringer i morrn eller jag hör av mej i över morgon sen hör man inte av dom, varför i hela helv.. gör man så, är man inte intresserad efter att fått svar på sina frågor så är det ok, men varför gör så fattar inte det.
Annonsen är ganska tydligt tycker jag, dom vet ju vad dom ringer på

Det är Lågkompsmän in black som skrämmer dom så att de inte hör av sig igen för att du inte ska sälja den. De gör det för ditt eget bästa :tummenupp
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Det mest idiotiska är alla mail man får med frågan "Är bilen kvar?"

Jag svarar "Ja".

Sen hör man aldrig av dom igen. :va

Varför fråga överhuvudtaget då? :dummer
 

Duke0

Sporthojsnörd
Gick med
22 May 2003
Ort
Söderköping
Hoj
Suzuki RG 125 F 1992
TERMINATOR skrev:
fattar mej inte på folk, jag har annons på biken ute, det har ringt 8-9 st och frågat saker osv, dom har fått svar, då säger några jag ringer i morrn eller jag hör av mej i över morgon sen hör man inte av dom, varför i hela helv.. gör man så, är man inte intresserad efter att fått svar på sina frågor så är det ok, men varför gör så fattar inte det.
Annonsen är ganska tydligt tycker jag, dom vet ju vad dom ringer på

du jobbar inte som säljare va?
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
det va likadant när jag sålde falcon och gixxern, bättre att dom håller käft

Teo skrev:
Det är Lågkompsmän in black som skrämmer dom så att de inte hör av sig igen för att du inte ska sälja den. De gör det för ditt eget bästa :tummenupp



hehehe eller hur :hihi :hihi

fick en kul fråga i dag, " vad är det för färg på handtagen" öhhhhhh svart svarde jag, fan va bra hör jag i luren det är ju så snyggt hahahaha
 

Zam

jensen.nu:929
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Honda VTR SP-2, BMW R nineT
Ah, så det är din hoj jag suttit och kollat på i tre dagar nu =)

Tyvärr tänkte jag inte byta förrän i höst så har du kvar den så länge får du höra av dig.
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Zam skrev:
Ah, så det är din hoj jag suttit och kollat på i tre dagar nu =)

Tyvärr tänkte jag inte byta förrän i höst så har du kvar den så länge får du höra av dig.


snickelisnack den ska bort snarast
 

Zam

jensen.nu:929
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Honda VTR SP-2, BMW R nineT
Eftersom den är på annons nu så förstod jag det. Lycka till!
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
TERMINATOR skrev:
fattar mej inte på folk, jag har annons på biken ute, det har ringt 8-9 st och frågat saker osv, dom har fått svar, då säger några jag ringer i morrn eller jag hör av mej i över morgon sen hör man inte av dom, varför i hela helv.. gör man så, är man inte intresserad efter att fått svar på sina frågor så är det ok, men varför gör så fattar inte det.
Annonsen är ganska tydligt tycker jag, dom vet ju vad dom ringer på

Och tvärt om finns här på forumet oxå,folk som lagt ut annons.
Ringt killen säkert 5 gånger och är seriöst intresserad av hans grejor men han får inte tummen ur och kolla upp om allt är med,verkar ha noll koll på grejorna så frågan är ens om dom är ärliga.Killen är nyreggad.
Troligen vill han inte sälja nåt,sen han lade in annonsen har han heller inte varit aktiv på forumet.

Ska fan ringa o tjatta :4skrika
 
Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
R1 racer skrev:
Och tvärt om finns här på forumet oxå,folk som lagt ut annons.
Ringt killen säkert 5 gånger och är seriöst intresserad av hans grejor men han får inte tummen ur och kolla upp om allt är med,verkar ha noll koll på grejorna så frågan är ens om dom är ärliga.Killen är nyreggad.
Troligen vill han inte sälja nåt,sen han lade in annonsen har han heller inte varit aktiv på forumet.

Ska fan ringa o tjatta :4skrika


förslag ring mej, jag har koll på min prylar och dessutom kommer jag svar men säger du att du hör av dej en annan dag blir jag förbannad :hihi :hihi :hihi


du ska till och med få ett bra pris på hojen och en kopp kaffe när du hämtar den :hihi :hihi
 
Last edited:

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
TERMINATOR skrev:
förslag ring mej, jag har koll på min prylar och dessutom kommer jag svar men säger du att du hör av dej en annan dag blir jag förbannad :hihi :hihi :hihi


du ska till och med få ett bra pris på hojen och en kopp kaffe när du hämtar den :hihi :hihi

Sorry!
Nu var det inte din hoj var intresserad av (var ute efter delar),inte ens bland dom som ringt dig :banana
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
R1 racer skrev:
Sorry!
Nu var det inte din hoj var intresserad av (var ute efter delar),inte ens bland dom som ringt dig :banana


elakt...ställ upp och befria mej så jag kan shopa husa :hihi :hihi

nää skojade bara hörödudu, det löser sig det kommer säkert någon som hör av sig som sagt det
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Ringer det 100 pers på en annons så är 95 av dem snackare, 4 är rena dårar och 1 är vettig på sin höjd. Iaf om du annonser på blocket. Jag skriver så tydligt jag kan i mina annonser och sen ber jag dem läsa annonsen om de ringer och frågar sånt som redan står. Är det en seriös köpare som är intresserad så skiter de i om man är bestämd eller "otrevlig". Har fått allt sålt hittills iaf till rena överpriser :D
 

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Men varför ringer då folk på en annons bara för att snacka? Jag har aldrig sålt en sak på blocket eller på SH's annonsdel så jag har aldrig blivit drabbad själv, men själva ideén att bara ringa för att döda tid förvånar mig väldigt mycket. Dock har jag hört att många har blivit drabbade av dessa skumisar. Denna tråd är ju bara ett exempel på det.

Vad säger snubbarna egentligen när dom ringer? Ge mig några förslag.


Och nej, jag har inte tänkt utnyttja denna info för att bli en snackare! :tungan
 

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
Verkar finnas gott om dom, ringde på en hoj på blocket, åkte och kolla, ägaren sa att det var gott om snackare.
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top