Fattar mig inte på er Osporthojjare här????

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Hur tänker NI, ni som har hoj fast inte reggar er här o VILL följa med på samåkningar eller fester?????

Träffade nyss en kille med en Ducce 900SS och fråga om han var medlem här men han sa att han inte ville det. Hade kollat in sidan nån gång men inte fattat tycke för det.

VARFÖR? Samåkning, kompisar med likasinnad intresse, fester, reservdelar, tips, MORALSKIT........ listan kan ju göras lång.

Men han hade tydligen kompisar och behövde inte www.sporthoj.com

Tycker det e löjligt. Jag menar sen inte för den delen att man måste va storspammare eller kolla lika mycket som kissemiss, men jag anser att man tjänar på att hänga me´litt.

750RR

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
maverick_750rr skrev:
Jag menar sen inte för den delen att man måste va storspammare eller kolla lika mycket som kissemiss, men jag anser att man tjänar på att hänga me´litt.

750RR
Vågar inte ens tänka på hur det skulle se ut om alla var inne här lika mycket som kissen. Kaos! :p

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
Håller med Mavve, jag tjötar på brorsan att han ska joina oss i vår gemenskap här på forumet, men nej, han tycker inte det här är något för honom, han säger att han redan har tillräckligt många forum att hålla reda på. :rolleyes:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
chrille-r1000 skrev:
Håller med Mavve, jag tjötar på brorsan att han ska joina oss i vår gemenskap här på forumet, men nej, han tycker inte det här är något för honom, han säger att han redan har tillräckligt många forum att hålla reda på. :rolleyes:

Frågar du honom om han är rädd för nytt folk?

Har själv några kompisar som inte reggat sig här eftersom de anser inte ha en ordentlig båge för det. :rolleyes:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Thundercat skrev:
tycker det börja likna personliga påhopp nu... :(

:p

Anmäl det till Svensken då din hårboll.......... :slicka
Kom igen, ge mig en prick U PUNK!! :bow

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
maverick_750rr skrev:
Hur tänker NI, ni som har hoj fast inte reggar er här o VILL följa med på samåkningar eller fester?????

Träffade nyss en kille med en Ducce 900SS och fråga om han var medlem här men han sa att han inte ville det. Hade kollat in sidan nån gång men inte fattat tycke för det.

VARFÖR? Samåkning, kompisar med likasinnad intresse, fester, reservdelar, tips, MORALSKIT........ listan kan ju göras lång.

Men han hade tydligen kompisar och behövde inte www.sporthoj.com

Tycker det e löjligt. Jag menar sen inte för den delen att man måste va storspammare eller kolla lika mycket som kissemiss, men jag anser att man tjänar på att hänga me´litt.

750RR

Finns konstigt folk.. :rolleyes:

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping