Favorit i repris, B&K i Enköping, 20 aug

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
sporTlovEr skrev:
2363450 Siktet är numer inställt på detta evenemang:tummenupp Linus kanske kommer, bezzon med:va O jag om inte mina däck har:brinnerup helt.:D Samt att jag inte har bekymmer med fullagade kopplingen.
Ge fan i att rycka upp den på bakhjulet så mkt så klarar sig kopplingen:)
;)
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
TinaTjejen skrev:
2363494 Ge fan i att rycka upp den på bakhjulet så mkt så klarar sig kopplingen:)
;)

Jag vet inte ens hur man gör för att koppla upp den!:va Kanske en kurs hos West w kan ordna det annars:yoparty blir rädd när framhjulet lämnar backen vid power wheelis..Nej det slitaget skyller jag tidigare ägare el snarare kvalitétsbrist á là Honda. Tror inte många är så snälla mot hojen som jag är ju...:tummenupp
 

Ella

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2005
Ort
Heby
Hoj
SV 650S
Nedräkningen har börjat... det är nästan så att jag börjar fundera över om jag kan låna någon hoj att köra på så att jag kan vara med och roa mig lite... Hmmm... :va
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Har däck kvar, kedjan rengjord och smord, ny bromsolja, och helt ok fjädringsinställning, och kopppling som ful-fungerar ännu, så det är bara ett smärre oväder som stoppar mig, men regn här kan vara fint i Enköping så man törs inte chansa o stanna hemma..

Har pratat med 2 fotografer som förhoppningsvis kommer kunna komma, isåfall skulle de "skjuta" på allt vad de kunde och kasta upp allt på en sida:tummenupp

aRWe skrev:
2382677 Jag ska tjöra, jag ska tjöra, jag ska tjöra:tummenupp

Har du fått ihop Hondan? För man kan ju inte köra en stor Hayabusa på bana?:rolleyes: (har du hört den förut?)
 
Last edited:

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
TinaTjejen skrev:
2383169 Med mej, med mej, med mej:tummenupp
Du bestämmer:)

sporTlovEr skrev:
2383356


Har du fått ihop Hondan? För man kan ju inte köra en stor Hayabusa på bana?:rolleyes: (har du hört den förut?)
Hondan liknar mest ett lik just nu, inte ett ljud ifrån - och alldelles tom.

Busa på banan - jag skall vara instruktör och då bestämmer jag tempot.:)
 
Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
aRWe skrev:
Busa på banan - jag skall vara instruktör och då bestämmer jag tempot.:)
:nicka Visst är det bra!!! Krypkörning är vad det blir i grön grupp. HELA DAGEN!!! (fast jag antar att jag får smisk av Ståhlis och Svante om jag framför detta "önskemål" irl...)

Om jag hittar till banan, syns vi imorgon! :wiggle Om fruttmoppen lyder och uppför sig, kanske jag får köra några minuter också! :rolleyes:

:krama
 

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Gävle
Hoj
-
Jag kommer och spökar lite oxå :) Tror jag skulle leka banchef en stund eller nåt.. see ya :tummenupp
Yasha skrev:
2390589 :nicka Visst är det bra!!! Krypkörning är vad det blir i grön grupp. HELA DAGEN!!! (fast jag antar att jag får smisk av Ståhlis och Svante om jag framför detta "önskemål" irl...)

Om jag hittar till banan, syns vi imorgon! :wiggle Om fruttmoppen lyder och uppför sig, kanske jag får köra några minuter också! :rolleyes:

:krama
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Ännu en gång ett mycket lyckat evenemang, trevligt folk och en jäkla rolig bana att köra på, nu börjar man t om hitta lite runt banan och börjar få upp tempot, inga stora fädäser under dagen heller!:tummenupp

Hoppas vi får fortsätta köra på denna bana i framtiden också! Gärna i Rörken stil.
 
Last edited:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
sporTlovEr skrev:
2392304 Ännu en gång ett mycket lyckat evenemang, trevligt folk och en jäkla rolig bana att köra på, nu börjar man t om hitta lite runt banan och börjar få upp tempot, inga stora fädäser under dagen heller!:tummenupp
:Bugar
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
sporTlovEr skrev:
2392304 Ännu en gång ett mycket lyckat evenemang, trevligt folk och en jäkla rolig bana att köra på, nu börjar man t om hitta lite runt banan och börjar få upp tempot, inga stora fädäser under dagen heller!:tummenupp

Hoppas vi får fortsätta köra på denna bana i framtiden också! Gärna i Rörken stil.
Utveckla "Gärna i Rörkenstil" då jag aldrig varit där?

sporTlovEr skrev:
2392304inga stora fädäser under dagen heller!:tummenupp

.
Nähä du, kanske inte för dig.:rolleyes:
 
Last edited:

benzzon

ride on, ride on..
Gick med
15 Apr 2003
Ort
Västerås
Hoj
CBR929, WR426
Visst var det en bra dag! Även om våra förebilder hade lite otur på banan, de hade bra "avkastning", eller hur var det vi sa.. 3 av 4.. :tungan
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
QUOTE=aRWe]2394183 Utveckla "Gärna i Rörkenstil" då jag aldrig varit där?


Nähä du, kanske inte för dig.:rolleyes:[/QUOTE]


Rörkenstil= Banan är också en gokartbana, men jag menar att det skall vara lite mera tillgängligt som Rörken, att det kanske går att få 1 dag i veckan stående på Pepparroten. Men kan vara svårt med alla Idiella krafter som kommer att behövas då. Men skulle själv kunna hjälpa till med arbetsinsats för en sådan sak:tummenupp
 

LandåZ

Man lever bara 1 gång.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Ducce + lite andra saker.
Får man fråga vad det är för roliga reflexvästar som alla åker runt i? Varför åka i sådant?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top