Favorit i repris, B&K i Enköping 20aug

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Forsberg skrev:
2378219 Jag har ju då sålt min kropp och själ till sp2 denna helg, annars hade jag givetvis kommit och brummat, eller hjälpt till för den delen :tummenupp
Men vad säger du!?:mad:

Han kommer bara utnyttja dig, det vet du.
Och när han vill visa dig sin susp så bör du backa:D
 

Psychodad

Varför tar semestern alltid slut?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
i garaget
Hoj
Liten men naggande god KTM -12
Får väl vara först att tacka för en väl genomförd dag. :tummenupp Även om det halkades omkring lite i dom första passen så ordnade sig allt (i mina ögon) bra när väl värmen kom.

När får vi komma nästa gång? :va
 

78

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2005
Ort
Bromma
Hoj
R1 + VARM GSXR 750-88
som sagts tidigar tackar för en finfin dag smarigt med bilderna så fort oxå:tummenupp
78//
 

Dr.Bike

Guest
Pepparroten är KUL!
Bra bana, men ffa BRA arrangemang, och ett stort tack till instruktörerna! :krama
 

Brkn

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Nykvarn
Hoj
Nada
Tack för en riktigt trevlig dag, tur att vädergudarna var på vår sida :tummenupp (för engång skull :va )
 

Gunsan

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2005
Ort
Öregrund
Hoj
CBR600rr Grafitti edition 2008
Tjo!

Vilken dag men varför är inte varje dag så bra?
Pepparoten och massor av härliga människor vill ha mer...

Fast det var lite halt första passet.. eller hur Yacha.

Såg MotoGP igår också.... en perfekt avslutning på en MC dag.

Kram Maria
 

Kvasta

Blåkulla Speedlimits
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Tillberga
Hoj
YAMAHA R6
Forsberg skrev:
2378219 Jag har ju då sålt min kropp och själ till sp2 denna helg, annars hade jag givetvis kommit och brummat, eller hjälpt till för den delen :tummenupp

Vi saknade dig förståss:( , men det var kul att träffa farsgubben din:) ! Han var en mycket engagerad deltagare, ge honom ett par säsonger så kör han om dig:squid !
 

Kvasta

Blåkulla Speedlimits
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Tillberga
Hoj
YAMAHA R6
Ååh, vad jag är nöjd och glad:hoppa ! Tack alla instruktörer, depåfolk, övriga funktionärer och, inte minst, alla goa DELTAGARE för ert bidrag till en lyckad dag:tummenupp !!

Extra stor kram till PeO som med obefintlig varsel och stort tålamod ställde upp och tog hand om korvbaren:bow (Antingen var vi dubbelt så hungriga igår som förra gången, eller så är PeO en jävel på att kränga korv, för försäljningssiffrorna dubblades)
 

peoni887

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
Ducati 1098
Korvgubben...

Kvasta skrev:
2395546

Extra stor kram till PeO som med obefintlig varsel och stort tålamod ställde upp och tog hand om korvbaren:bow (Antingen var vi dubbelt så hungriga igår som förra gången, eller så är PeO en jävel på att kränga korv, för försäljningssiffrorna dubblades)

Tack alla glada kioskbesökare, själklart kan man inte kränga korv hur som helst om man inte har en bra målgrupp att rikta sig till. Det är tack vara alla deltagare och instruktörer jag lyckades med detta resultat.

Tyvärr Kvasta kommer detta inte att upprepas för nästa gång är jag ute och leker med er andra.

/Peo
 

Kvasta

Blåkulla Speedlimits
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Tillberga
Hoj
YAMAHA R6
Gunsan skrev:
2394309
Vilken dag men varför är inte varje dag så bra?

ja varför, varför?! Måndag; första dan på jobbet efter semestern, favvokollegan har sagt upp sig, datorn hänger sig och regnet pissar:4skrika... nä, fler dagar som igår ska re va!
 

Forsberg

Den som söker han letar...
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Yamaha YZF R6 -00, Aprilia RS 250
Kvasta skrev:
2395359 Vi saknade dig förståss:( , men det var kul att träffa farsgubben din:) ! Han var en mycket engagerad deltagare, ge honom ett par säsonger så kör han om dig:squid !

Tackar ödmjukast för lovorden, säg till om ni behöver hjälp! :tummenupp

Får väl ligga i hårdträning nu så man behåller positionen i hushållet :)


TinaTjejen skrev:
2378263 Men vad säger du!?:mad:

Han kommer bara utnyttja dig, det vet du.
Och när han vill visa dig sin susp så bör du backa:D

Trist att du skulle få rätt. :( Redan i Sundsvall på vägen upp så började det. -"Kom nu småfoppor så ska ni få se på grejer". Sushin var beställd, och vi blev iväglockandes till Budo&fitness i närheten. -"Klart att ni också ska testa, det är inte alls farligt, ingen kommer märka någon skillnad." Så nu sitter man här, indragen i suspträsket med en inkörd kampsportssusp. "Det händer bara andra, aldrig mig".
 

sp2

Nytt nik. #46
Gick med
16 Jun 2005
Ort
Nytt nikname! #46
Hoj
Jaag har bytt nikname! Heter numer #46
Forsberg skrev:
2398916 Tackar ödmjukast för lovorden, säg till om ni behöver hjälp! :tummenupp

Får väl ligga i hårdträning nu så man behåller positionen i hushållet :)




Trist att du skulle få rätt. :( Redan i Sundsvall på vägen upp så började det. -"Kom nu småfoppor så ska ni få se på grejer". Sushin var beställd, och vi blev iväglockandes till Budo&fitness i närheten. -"Klart att ni också ska testa, det är inte alls farligt, ingen kommer märka någon skillnad." Så nu sitter man här, indragen i suspträsket med en inkörd kampsportssusp. "Det händer bara andra, aldrig mig".

Ja men efter 3 dagar i en varm och go susp så erkände både du och Magnus att det var ganska bra ändå med ett "litet" skydd:)
 

mafo

Snygg, prydlig och pretto!
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
Letar..
sp2 skrev:
2398972 Ja men efter 3 dagar i en varm och go susp så erkände både du och Magnus att det var ganska bra ändå med ett "litet" skydd:)

Den är grymt vanebildande. Sitter här på kontoret och nästan saknar det extra stödet man får. :)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top