Tja, har precis beställt hem lite småprylar och utrustning från FC-MOTO. Valde då Cash on delivery, här är jag nu, hämtat ut mina saker, var inte hemma så lämnades en lapp att jag kunde hämta ut på Bussgods. jag rullar dit, frågar när jag tar ut paketet, ska jag betala något?
Tjejen som hämtade paketet säger att "nejnej, inte till oss iallafall".. Så jag far hem, lika rik som innan... men sitter nu och funderar, hittar inga papper som följt med om någon faktura. Kollar på min order på hemsidan där det ligger en invoice, men visar inget sista betalningsdag eller liknande.. vad ska jag göra?
Maila dom och fråga hur jag ska betala?
Eller är det UPS/Bussgods som missat allt? kommer dom höra av sig till mig?
Tacksam för svar, nya Bandit Alien II Carbon helmet sitter som ett smäck så jag är nöjd !
Tjejen som hämtade paketet säger att "nejnej, inte till oss iallafall".. Så jag far hem, lika rik som innan... men sitter nu och funderar, hittar inga papper som följt med om någon faktura. Kollar på min order på hemsidan där det ligger en invoice, men visar inget sista betalningsdag eller liknande.. vad ska jag göra?
Maila dom och fråga hur jag ska betala?
Eller är det UPS/Bussgods som missat allt? kommer dom höra av sig till mig?
Tacksam för svar, nya Bandit Alien II Carbon helmet sitter som ett smäck så jag är nöjd !