Är denna krocken äkta?
Han flyger ganska högt...
http://www.youtube.com/watch?v=gSb_3uZeCTA&feature=related
Han flyger ganska högt...
http://www.youtube.com/watch?v=gSb_3uZeCTA&feature=related
nej den är inte äkta!
Hur vet du det?
1.samma klipp har diskuterats på ett annat forum.
2.Kolla uppe i vänstra hörnet åt vilken riktning ena biten flyger, om man jämför de olika rörelseenergina med varandra så är det fysikaliskt omöjligt att den biten flyger så högt och i den riktningen. Man ser rätt klart och tydligt att det är en trickfilm.
/ mvh linkan
Inte alls, med tanke på bilens hastighet är det fysikaliskt mycket möjligt.om man jämför de olika rörelseenergina med varandra så är det fysikaliskt omöjligt att den biten flyger så högt och i den riktningen.
Menar du fågeln?
Inte alls, med tanke på bilens hastighet är det fysikaliskt mycket möjligt.
1.samma klipp har diskuterats på ett annat forum.
2.Kolla uppe i vänstra hörnet åt vilken riktning ena biten flyger, om man jämför de olika rörelseenergina med varandra så är det fysikaliskt omöjligt att den biten flyger så högt och i den riktningen. Man ser rätt klart och tydligt att det är en trickfilm.
/ mvh linkan
GANSKA övertygad om att den är 100% äkta, självklart ser det ut som en trasdocka som fladdrar omkring med all den rörelsemassa som tar tvärstop och knappast gör man en krocktest i stan fullt med trafik, nej tyvärr så är det nog äkta, säkert ett livslångt lidande om han ens klarade sig.
Reflexer??? Han är säkert redan medvetslös av smällen.
Fysiskt omöjligt? När man inte vet ens vad det är så kan man inte säga det, det kan vara något som han hade i famnen som far i annan riktning efter slagit i bilen, jag säger fysiskt möjligt..
Tro är att inte veta. Om man vet att klippet är riggat tex genom att upphovsmannen har avslöjat det är det en sak, men att säga att man vet att det är fejk utifrån att bara ha sett klippet går väl inte. Saker flyger dit det ska, personen som flyger i luften beter sig ungefär som en ren när man smäller dom i 90, så om det är fejk är det riktigt proffsigt gjort. Går nog inte att komma fram till nån slutsats bara sådär.tydligen delade åsikter här om denna filmen.
jag är säker på den är fake, men det är vad jag tror/vet.
vet dock inte hur man ska komma fram till en slutsats här?
mvh linkan
tydligen delade åsikter här om denna filmen.
jag är säker på den är fake, men det är vad jag tror/vet.
vet dock inte hur man ska komma fram till en slutsats här?
mvh linkan
se bra fejk ut då han på ngt sätt inte rör på sig under hela krocken
inga reflexer mot fallet etc etc
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|