femtien bilder från rörken 26.e Maj

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
Vad kul det är med bilder!

Gudomlig bild tycker jag då :D :D :D
Ett stoort tack! den satt som en bredsladd.
Verkligen lyckade bilder :tummenupp

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Last edited:

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Du börjar fånga snabbingarna med kameran nu :tummenupp
och kvick med att få upp bilderna är du också...

Mina ca 80 bilder dyker nog upp innan morgondagen :)

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kryptonit skrev:
Du börjar fånga snabbingarna med kameran nu :tummenupp
och kvick med att få upp bilderna är du också...

Mina ca 80 bilder dyker nog upp innan morgondagen :)

Tack!
ska kolla in dina bilder nu..
jo, men jag missade också en del bilder i hasten.. som ligger under II på sidan..;O) så går det om man ska va först.. o inte ens hann jag först heller.. penguin var före juh.. =(
synd att jag inte var där längre o kom tidigare.. :cool:
/z

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Penguin skrev:
Tycker mer att det liknar ett påhopp hörrudu! :whip

jo, ett påhopp är det allright..
men det är bara för att han är _fett_ lack på att han själv måste använda _ALLA_ filter i hela stan för att få en bra bild me sin eventuella kamera.. ;) :zpy :whip
/z

EnduransJanne

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
Fireblade CBR 900RR - 92
Ursäkta, följande svar postade jag till en av förra veckans trådar med bilder från Rörken, det skulle in här istället, jag lär mig kanske så småningom...........

Tack zeal och Kryptonit för alla fina bilder, ni är verkligen duktiga och flitiga med kameran. Om ni vill ha hjälp med att få fler bilder på er själva så säg bara till så kan jag ställa upp. Tack också till alla som organiserar körningarna på Rörken, ni gör att livet blir en dimension rikare, måndagarna är på sommaren veckans absoluta höjdpunkt för mig!!!

Lyckades f.ö. igår med konststycket att bromsa på mig i kurvan efter rakan, ut igräset och plopp där låg jag, mycket skämmigt då hastigheten i kurvan var max 2 km/tim. Dessutom filmade Conny (alias Ugluk?), jag vet inte om han fick med den vurpan. Dock inga större skador, kan fixa det själv tror jag.

Dock skulle jag vilja ha lite råd angående körningen. Om jag tittar på bilder och jämför med den snabba gruppen så ser jag att jag har ca 1.5 ljusår till det att knät tar i asfalten. Det känns som om jag står och stampar på samma fläck, jag lägger ner för dåligt, är det bara en fråga om att våga? Antagligen körde jag omkull just på grund av detta, blev för feg och vågade inte lägga ner och sedan blev allt bara fel.

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Tyvärr Janne, filmade inte själva kraschen. Det verkar som om allt viktigt händer i hörnen man inte står och filmar i.. :crash
Din krasch i går var nog en väldigt typisk landsvägskrasch om jag fattat orsaken rätt. Rädsla gör att man handlar helt fel; Rätar upp, tvärnitar med raka armar och går rakt ut eller omkull. Om du förstår norska har jag en bok du kan få låna, "Full kontroll".
På't igen bara! ;)
/Conny

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Sen har vi ju Patrik som drog i backen på samma ställe, men det var en redig lowsider efter att han försökt öka farten mer än vad som går med de sulorna. Kanske att jag låg bakom och visade mig i varje kurva, bidrog :)

Sphyrna

Färgmatchad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En hoj med en liter, två hjul och ett R och en etta
zeal skrev:
jo, ett påhopp är det allright..
men det är bara för att han är _fett_ lack på att han själv måste använda _ALLA_ filter i hela stan för att få en bra bild me sin eventuella kamera.. ;) :zpy :whip
/z

Äh, nu får du fråga dig vem som är påhoppad!
Jag har en kamera och jag tror jag vet i vilken låda den ligger...kanske, men jag har inte köpt något K&N alls! Så det så!

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sphyrna skrev:
Äh, nu får du fråga dig vem som är påhoppad!
Jag har en kamera och jag tror jag vet i vilken låda den ligger...kanske, men jag har inte köpt något K&N alls! Så det så!

zeal - sphyrna 1 - 1 :tummenupp
kraam!
/z

EnduransJanne

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
Fireblade CBR 900RR - 92
Ugluk skrev:
Tyvärr Janne, filmade inte själva kraschen. Det verkar som om allt viktigt händer i hörnen man inte står och filmar i.. :crash
Din krasch i går var nog en väldigt typisk landsvägskrasch om jag fattat orsaken rätt. Rädsla gör att man handlar helt fel; Rätar upp, tvärnitar med raka armar och går rakt ut eller omkull. Om du förstår norska har jag en bok du kan få låna, "Full kontroll".
På't igen bara! ;)
/Conny

Tack för tipsen, jag lånar gärna boken. Finns det möjlighet att se filmen också?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning