rainman skrev:Oj, 40 platser. Det var ingen liten fest =)
´
Jag är i Paris och kommer inte hem förrens på lördagen tyvärr.
Hade gärnat kommit
blom skrev:vad fan vad är det här? har alla blivit nykterister när man bjuder in till dans stuga??
JA SÅ GÅR DET NÄR DU ALDRIG ÄR HEMMA!!!blom skrev:vad fan vad är det här? har alla blivit nykterister när man bjuder in till dans stuga??
Höhö, tala för dig själv. Ta och inspektera crilles beer-gut så får du se... Själv slutade jag tidigt med pillren för att kunna dricka xtra mkt pilsner...Kyckling skrev:JA SÅ GÅR DET NÄR DU ALDRIG ÄR HEMMA!!!
Ingen som ser till oss jue, vi kraschar oss sönder och samman och käkar piller istället för att dricka öl
KGA skrev:Dricka här ska knarkas knark.Nää då bara koja men fylla och gipsat ben går inte ihop.Jag kanske fortfarande äter piller då vet inte det beror på hur det känns.
Jag tror att du just talade om precis varför man INTE ska dricka när man har gips...DIESEL DORIS skrev:men för fan KGA det vet väl alla vilken den bästa medecinen är... några öl och en whiskey pinne sen kan du springa maraton med det där gipset!
jo herre gud klart att vi blirerik skrev:Blir vi inte fler???
blom skrev:kom vid 18-19 tiden borde väl bli ganska bra.. lövis kommer oxå + massa andra
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|