Fest någonstans i västa Sverige 17 maj?

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
För dom som har missat det så drar jag, GSXR1100R, Lunkan och Liffe sjart ut på vår bejublade "Old Gixxer Tour Norway 2003" i år igen. Förra året var undertiteln "Elefanternas dödsmarsch". I år är arbetsnamnet "Utan Bakhjul I Tyrolen", tills annat meddelas (Kommittén förhandlar fortfarande).

Den 16 Maj är ju given att fira i Norge (De festar den 16 och är bakis på nationaldagen, så bortsett från en sjuhelvetes massa flaggor, så händer inte mycket tycker jag), så min tanke är att kolla om man nu ändå är på den sidan av världen, varför inte köra ner mot Götet och festa lite på kvällen den 17:e! Någon som är sugen på att leka med minst två gammelgixxrar? (GSXR1100R har en son som har den otrevliga instinkten att fylla år just då, så honom kan vi räkna bort, och Liffa drar nog med honom också).

Några partysugna människor? Hitintills har vi hälsat på Jönköping Street Maniacs (Old Gixxer Tour Visingsö, även känd som Grisingsö efter vår framfart), så WCX, vad säger ni ;)

/Freppa

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Freppa skrev:
För dom som har missat det så drar jag, GSXR1100R, Lunkan och Liffe sjart ut på vår bejublade "Old Gixxer Tour Norway 2003" i år igen. Förra året var undertiteln "Elefanternas dödsmarsch". I år är arbetsnamnet "Utan Bakhjul I Tyrolen", tills annat meddelas (Kommittén förhandlar fortfarande).

Den 16 Maj är ju given att fira i Norge (De festar den 16 och är bakis på nationaldagen, så bortsett från en sjuhelvetes massa flaggor, så händer inte mycket tycker jag), så min tanke är att kolla om man nu ändå är på den sidan av världen, varför inte köra ner mot Götet och festa lite på kvällen den 17:e! Någon som är sugen på att leka med minst två gammelgixxrar? (GSXR1100R har en son som har den otrevliga instinkten att fylla år just då, så honom kan vi räkna bort, och Liffa drar nog med honom också).

Några partysugna människor? Hitintills har vi hälsat på Jönköping Street Maniacs (Old Gixxer Tour Visingsö, även känd som Grisingsö efter vår framfart), så WCX, vad säger ni ;)

/Freppa

Jag är på :tummenupp .

:bow IN GIXXER WE TRUST :bow

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Jenny: Jag RÄKNAR med att du dyker upp! Vem annars skall jag sjunga "My United States of Whatever" för?
Sergeant: You bet!

Marcus

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6 2020
Skall springa Göteborgsvarvet (halvmara) den 17:e och köra med BikeEvents på Anderstorp dagen efter så det blir till att sussa tidigt på lördag och ingen sprit för min del tyvärr.

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Annars så e de ju en ganska fet fest i växjö.. o sen e de ju en dag på strippen i Emmaboda den 18/5.. :D

micke_gbg

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
busa
Det går väl att ordna lite bakfylla den 18:e för er. :D

Tar ni mopparna så kan vi ju åka lite hoj den 17:e ( det är ju göteborgsvarvet då, så polisen har ju fullt upp)

Sedan kan vi festa och tjöta. :öl :tummenupp

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Maverick: Masa er upp till Götet istället!
Micke: Låter som en dejt tamigfaan!

micke_gbg

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
busa
Det blir säkert skitkul, det är ca: 30000 personer som springer loppet så polisen har fullt upp.
Då är det fritt att gasa, sedan på kvällen är det 15000 som festar. :D

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Om inte annat så är det ju fest i Norge då...
syyyyttende maj ...
kanske kan va nåt :p

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
ambulans skrev:
Om inte annat så är det ju fest i Norge då...
syyyyttende maj ...
kanske kan va nåt :p

Nu har du sniffat lite för mycket på dina egna läkemedel igen ;)
Läs ovan: Den 16:e är det fest, den 17 viftar de bara med flaggor.

/Freppa

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Freppa skrev:
Nu har du sniffat lite för mycket på dina egna läkemedel igen ;)
Läs ovan: Den 16:e är det fest, den 17 viftar de bara med flaggor.

/Freppa

åhå.. ja men, ska vi festa så utgår ja ju ifrån att de är ett par dagar... :D

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Dagen D infaller ju den 15 maj. Beroende på om jag lyckas så får vi väl se. Annars kommer jag enbart sitta på hojen 24h/dygnet.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...