Fest på Hojride MC 26/8

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
Hej vänner,

Nu är det åter igen dags att festa loss tillsammans med oss i vår lada.
Gå in på vår hemsida för att se lite bilder från förra festen och för att spana in vår underbart coola festlokal. :fyllisar
www.hojridemc.com

Det var ett litet men tappert gäng som kom från SH i våras (27 maj) och nu hoppas vi på att det kommer fler. :tummenupp :fyllisar :rock
Det är återigen ett live band som lirar en massa skön musik, rock blir det mycket av :rock :Rockbanan
Biljetter släpps på onsdag (16 augusti) och det är förköp som gäller. 100:-/person. Det finns sedan annat mumsigt att förtära för en ringa summa i våra barer och i vår grill.

Vore kul om det blev fler från SH som passade på att ta en rejäl fylla tillsammans med oss

Är ni intresserade av biljetter eller vill veta mer kontakta mig eller Cathy här på SH.

//Linda

PS. Är ni intresserade av fler bilder som togs på förra festen så läs denna tråden där MiNi la in en massa skojsiga bilder :tummenupp

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=112268

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Mary skrev:
2374650 Mary kommer :tuttar

....och Mark kanske?

Ja, det kan du hoppa upp och klappa dig i stjärten på att jag gör. Inte ens ett bröllop ska stoppa mig denna gången.

OBS: Könner du obehag vid yrsel bör du inte närvara vid denna tillställning

:rock :öl :slicka :cpparty :hoppa

Fast denna gången ska jag nog ta det lungt. Inte dricka så mkt och hoppas på att ingen/inget går sönder :rodnar

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Jag kommer ju att vara med också, ingen dum turkietresa ska stoppa mig nu.
Så Mark, på med lederhosen och kom så kan du fethaja att saker kommer att gå sönder, flera öl och KTMshots kommer definitivt att gå sönder...:tuttar

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Duke Gollum skrev:
2376305 Jag kommer ju att vara med också, ingen dum turkietresa ska stoppa mig nu.
Så Mark, på med lederhosen och kom så kan du fethaja att saker kommer att gå sönder, flera öl och KTMshots kommer definitivt att gå sönder...:tuttar

KTM-shots? Aldrig hört, förklaring???

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Aprilia tuono 1000r -06, Aprilia 550sxv -08, krockad KTM 625 SXC -04, Ducati 996S -01, KTM 450 SXF -07
JoJoman skrev:
2376078 Kommer ni ha alkotest så ingen går omkring och är nykter?:fyllisar :öl

Lovar att hålla koll på detta... :D Trist om någon lallar nykter ju...

Mark skrev:
2375501 Ja, det kan du hoppa upp och klappa dig i stjärten på att jag gör. Inte ens ett bröllop ska stoppa mig denna gången.

OBS: Könner du obehag vid yrsel bör du inte närvara vid denna tillställning

:rock :öl :slicka :cpparty :hoppa

Fast denna gången ska jag nog ta det lungt. Inte dricka så mkt och hoppas på att ingen/inget går sönder :rodnar

Dig kan man alltid lita på mannen :hihi

Duke Gollum skrev:
2376305 Jag kommer ju att vara med också, ingen dum turkietresa ska stoppa mig nu.

*skratt*

Blir inga KTMshots då KTM är en minoritet i klubben... borde bli några italienska shot istället... Ducce och aprilia finns det ju klart flest av nu...:yoparty

Last edited:

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Alming skrev:
2376570 KTM-shots? Aldrig hört, förklaring???

förr när vi hade festerna så hade vi honda, yamaha, kawa och suzuki shots:tummenupp

Nu kör vi enbart på svart shot... :fyllisar :hihi

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Mary skrev:
2377281 Va vad det du sa igår..... nåt om att det va din tur att köra hem för att Snajjp körde sist :rolleyes:

Japp... men jag kan ju vara onykterhetskontrollant... :hihi
Enligt Cathy så hade jag ju ledartröjan på mig förra festen också... iaf utav oss medlemmar i klubben :fyllisar Har ju gjort mitt då ju.... :rofl

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Lynn skrev:
2377230 förr när vi hade festerna så hade vi honda, yamaha, kawa och suzuki shots:tummenupp

Nu kör vi enbart på svart shot... :fyllisar :hihi

Fast många KTM är ju svarta, dessutom står ju KTM för knuffa till mål och det är även tillståndet man hamnar i, eller som en kattunge som man tar i nackskinnet:tuttar
Sen spelar det ju mindre roll att man ligger i minoritet KTM rokkar fett ändå ju...:yoparty

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Hoj
Italienska moppar......
Två är bättre !!

Kan vi inte sälja Twin-shots istället, då de flesta på klubben kör twin, är tvillingar eller bara tycker om varandra väldigt mycket efter att ha druckit twin-shots..... :pussa

Whohoooo!!!!!!!! Nära nu :yoparty

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Gottschalk skrev:
2378581 Kan vi inte sälja Twin-shots istället, då de flesta på klubben kör twin, är tvillingar eller bara tycker om varandra väldigt mycket efter att ha druckit twin-shots..... :pussa

Jo då min hoj ligger på blocket till förmån för en KTM twin så kan jag sträcka mig dit...:tomten

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900
Lynn skrev:
2377306 Japp... men jag kan ju vara onykterhetskontrollant... :hihi
Enligt Cathy så hade jag ju ledartröjan på mig förra festen också... iaf utav oss medlemmar i klubben :fyllisar Har ju gjort mitt då ju.... :rofl

Ja, jag tror allt du hade det ja. Tänk vad mkt man lägger märke till när man själv inte hasar runt i ledartröjan för en gångs skull! :D
Men det där med att "du har gjort ditt då".... Glöm det!
Det är ett arbete utan slut.

Lynn

www.hojridemc.com
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
Gottschalk skrev:
2378581 Kan vi inte sälja Twin-shots istället, då de flesta på klubben kör twin, är tvillingar eller bara tycker om varandra väldigt mycket efter att ha druckit twin-shots..... :pussa

Instämmer helt... MER TWIN-SHOT FÖR PENGARNA!!! :D

Cathy skrev:
2379248 Ja, jag tror allt du hade det ja. Tänk vad mkt man lägger märke till när man själv inte hasar runt i ledartröjan för en gångs skull! :D
Men det där med att "du har gjort ditt då".... Glöm det!
Det är ett arbete utan slut.

Hmm... men du vännen... kan inte ta tronen ifrån dig ju... du är ju alltid vår partydrottning :kiss

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...