fick ett gsxr-tröja erbjudande på telefonen

jimbo_p

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
GSX1000R 03
fick nyss ett samtal från en som sålde Gsxr-tröjor. sa att det var en exklusiv upplaga med 500 tröjor ungefär. var en av de 200 första så jag skulle få en hood-tröja och en vanlig till priset för en.
dock kostade dom ganska mycket 1300kr st, blir ju 750kr st nu.
fågan är om den verkligen är en så exklusiv "samlar-tröja"? eller har jag åkt på nå skit nu?:rolleyes:
gick iaf med på att få dom hemskickade så jag kan titta på dem. har faktiskt letat lite tröjor med mc-tema så, men kanske finns billigare alternativ:D

är det några fler som fått erbjudandet, vad sa ni?
 

P@trik

#16
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
Flera
Den där listan på dom 200 första börjar nog bli väldigt lång vid det här laget..

För övrigt tackade jag nej.
 

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
KTM 525 -06
attberopå tröjor, var kan man få tag på sporthoj.com tröjor? Har sett ett gäng såna i stan.

PM:a gärna!
 

Hornpelle

Ur spår
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Utan igen...
Fortfarande,det är flera månader sedan jag fick erbjudandet (slutet av juli början augusti) om det är samma,tror han sa att han ringde från motorpress i solna.
 

Robin-R

R600 #12
Gick med
16 Sep 2006
Ort
Nyköping
Hoj
Suzuki GSXR 600 2006
Jag fick också ett sånt samtal igår jag tacka nej, Min kompis som också var "exklusiv kund" köpte, det var i början av sommaren
 

SletEmil

#71 Rookie 600
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Gullspång
Hoj
Kwackasaki ZX6RR -05
Jag gick på skiten... :rolleyes: Fick tröjorna för nån månad sen.. Va kanske inte världen snyggaste men helt okej tycker jag... Har tyvärr ingen kamera så jag kan inte lägga upp bilder på dom:huvet
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Blev i mitten av Juli uppringd av nån "Bike" tidning (kommer inte ihåg vilken, dock var även han från Sthlm) och han undrade om ja var intresserad av en speciell Suzuki sport jacka, ja tackade nej då dom skulle ha alldeles för mycket.


Ang sporthojströjor så hittar ni det på första sidan:tummenupp
 

sonis

President i Bananas MC
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Kulltorp
Hoj
gsxr 1000-k3
gixxer tröjor

Jag fick de där tröjorna hemskickade, fula o såg ut att vara som vilken marknads tröja som helst . inget för min smak
 

RacerRaffe

MR Wheeler( Långbens alter ego)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Boden
Hoj
GSXR 1000 & CR500
Samma snubbe ringde mig i våras, lät riktigt dyrt för en simpel tröjja, hade det varit en jacka så vore det betydligt intressantare för de pengarna..

Använder aldrig den typ av tröjjor de erbjöd så jag tackade nej..

Det kändes lite skumt att bli kontaktad på det viset som han gjorde.
 

jimbo_p

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
GSX1000R 03
:5sure börjar nästan ångra att jag lät dom skicka hit dom. hur mycket går frakten på om man ska skicka tillbaka dom?:rolleyes:

såg ju att man kan beställa sporthoj.com tröjor nu :huvet en sådan är ju mycket billigare
 

Rickar

Lyft blicken :-)
Gick med
2 Sep 2006
Ort
I hus
Hoj
BMW F800R-11 och en klassiker GSXR 1100 - 87
Robin-R skrev:
2547881 classic bike tror jag dom kalla sig

Blev uppringd för typ 2 timmar sen av en kille som sade han var från just Classic Bike. Sade att han sålde suzuki-racingteam-tröjor, exklusiva givetvis. :rolleyes:

Trevlig för övrigt, sade att han gick efter en lista från bilregistret på alla som hade suzuki sporthoj senare än -99.

Köpte ingen, sade att jag inte hade råd eftersom alla pengarna gått till bankörningsavgifter och däck. :D
 

Dregen

LOTE RACING.. Living on the edge!
Gick med
13 Jun 2005
Ort
Västerås
Hoj
R1
SWK skrev:
2547803 attberopå tröjor, var kan man få tag på sporthoj.com tröjor? Har sett ett gäng såna i stan.

PM:a gärna!

Ska du svika LOTE!?!?!?!?!? If your not with us, your against us!!!! Mupp!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad:
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Tror det kostade mellan 70-90 spänn att skicka dem. Ring kundtjänst och fråga vad du ska skriva på paketet. Tror det var kundretur eller nått. Då kostar det inte lika mycket. De var lite för plojiga för min smak. Rosa tryck...
 

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
KTM 525 -06
Dregen skrev:
2548338 Ska du svika LOTE!?!?!?!?!? If your not with us, your against us!!!! Mupp!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad:


Haha.. Jag tror nog att du bara är svartsjuk! :D
Säg åt jerry att öka takten då, har ju betalat redan ju!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top