Fick min tröja

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Tjoho!! Fick min sporthojs tröja idag, en lagom julklapp :D till mig själv :banana
Har alla andra fått sina?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
:) glad ja blir att dem når fram! Vissa har inte fått sina. Hoppas verkligen inte några har försvunnit från posten.

Jag har som sagt några st XL Sporthoj.comtröjor med SH loggan och SPORTHOJ.COM på armen, fast utan nick och slogan.. om intresse finns, så skickas dem ut för 300 lappar. (Några har redan gått, av 13st)

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Swedie skrev:
:) glad ja blir att dem når fram! Vissa har inte fått sina. Hoppas verkligen inte några har försvunnit från posten.

Jag har som sagt några st XL Sporthoj.comtröjor med SH loggan och SPORTHOJ.COM på armen, fast utan nick och slogan.. om intresse finns, så skickas dem ut för 300 lappar. (Några har redan gått, av 13st)

Japp, den kom fram och den passar dessutom perfekt :)
Skulle kunna tänka mig en till även utan mitt nick fast XL är nog lite stort, skulle visserligen kunna ha det utanpå skinstället (har alltid tyckt det ser konstigt ut men vad fan man kan väll ändra sig :D ) Skall fundera lite............

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
bry dig inte om mattias, han är mongo. Lite värre än normalt under sommarmånaderna. Han säger att ha tröja över skinnstället är fel å fult, jag har sett han i värsta GAY färgkomination på Skinnstället OCH en ännu fulare tröja ovanpå, så han ska inte säga nått.. lol :lol

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Swedie skrev:
bry dig inte om mattias, han är mongo. Lite värre än normalt under sommarmånaderna. Han säger att ha tröja över skinnstället är fel å fult, jag har sett han i värsta GAY färgkomination på Skinnstället OCH en ännu fulare tröja ovanpå, så han ska inte säga nått.. lol :lol
:rofl

Bilder belönas rikligt :lol

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
Swedie skrev:

Fick min tröja igår också.Riktigt fin julklapp :tummenupp
Bättre att den kom sent än aldrig :tomten

God jul :fyllisar

Therudeboy

Guest
Swedie skrev:

Du kan skicka mig 2st Swedie, pm:a ditt kontonummer så får du min adress med om du inte har den kvar.

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife