Fika på Rosenhill måndag

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Han menar nog att det beror på vilka som följer med...den där delen om bombinslag ;)

Jag är dock upptagen :(
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Hmm lite sugen på att göra ett inslag, får se hur vädret är. Btw är det fler än jag som har lagt märke till att de har bra kvalitet på tjejerna som jobbar på rosen:tuttar.
 

Overjoyed

Ny medlem
Gick med
23 Nov 2010
Ort
Stockholm
Hoj
K6 och K8
2. OVERJOYED

SKA HÄMTA ÄLSKLINGEN FRÅN SERVICEN SÅ FÖRHOPPNINGSVIS SÅ KOMMER JAG "INTE" PÅ EN HÄRLIG CUSTOM LÅNEHOJ:huvet...HIHI

Åhh, jag kör på norra ist, ska ändå hämta bågen i Väsby kl 17......
 
Last edited:

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Om jag är för trött för att gå och träna så rullar jag ner till Rosenhill och bygger på formen m ha fika istället.. får se lite..
 

Malm3n

Hårdast på Bulten
Gick med
30 Aug 2010
Ort
Huddinge
Hoj
2014 Harley Davidson FXDB103 Street Bob
är också sugen på å fika med brudarna på rosen!.. utsökta (Y)
 

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
Last edited:

tottelias

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jun 2009
Ort
Södermalm
Hoj
z800 ,CBR1000RR -08, R1 -06 såld, R1 -99 stulen
Okej, då blir det inga bombinslag då ;)



Vädret blir kallt och torrt, damerna däremot heta och våta :tummenupp

kör lugnt, idag vare kallt i backen polarn klota sin k10 sluta med ambulans o en tidningsartikel.
en kör hårt med brudarna ;)
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Vakna och signa upp er nu, boyz n galz!

Nog för att jag har möjlighet (frun landar 16.30 idag) men jag har kört den där slingan två ggr i år och är redan trött på den.

Lägger hellre ett par mil i roslagen, men får se om jag kommer ut idag öht... rätt mör i kroppen efter två dagar på ATT.
 

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
Nog för att jag har möjlighet (frun landar 16.30 idag) men jag har kört den där slingan två ggr i år och är redan trött på den.

Lägger hellre ett par mil i roslagen, men får se om jag kommer ut idag öht... rätt mör i kroppen efter två dagar på ATT.

Men du har inte testat nya förbättrade med curbs ;)
Även jag är mör, så tänkte mest att det där är slingan jag orkar idag ;)
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
om det slutar hagla och regna så tänkte jag dra en repa ner o ställa mig vid curbsen och plåta lite. så en fika i gott sällskap runt 18 med er övriga vore inte fel :D
 

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
om det slutar hagla och regna så tänkte jag dra en repa ner o ställa mig vid curbsen och plåta lite. så en fika i gott sällskap runt 18 med er övriga vore inte fel :D

Ja det får ju hända något med vädret för att detta ska bli roligt! Men i så fall brassar vi väl förbi dig strax efter 18.
 

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
Och vilken jävla körning det blev!

Väntade ca 20 minuter på att ingen dök upp och redan då frös jag ihjäl. Nåväl, jag ska ha min latte, så off till Bulten. Börjar med att i branta högerkurvan precis efter sorundakorsningen får man första släppet och en nära-döden-upplevelse. Inser att det är grus överallt, så huttrar vidare i snudd på laglig hastighet. Luktar skit halva vägen. Träffar Micke-tm utanför Rosenhill som fikat klart och måste stressa iväg av min blotta uppenbarelse. Väl inne förväntar man sig hett och vått, men möts av cafetjejens "Fan du är ju lika ful som sist!"

I'm too old for this shit. Nån som ska köpa en skrammelmoppe med bättre begagnat matchande skinnställ?
 
Last edited:

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Norra B (Norsborg)
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Och vilken jävla körning det blev!

Väntade ca 20 minuter på att ingen dök upp och redan då frös jag ihjäl. Nåväl, jag ska ha min latte, så off till Bulten. Börjar med att i branta högerkurvan precis efter sorundakorsningen får man första släppet och en nära-döden-upplevelse. Inser att det är grus överallt, så huttrar vidare i snudd på laglig hastighet. Luktar skit halva vägen. Träffar Micke-tm utanför Rosenhill som fikat klart och måste stressa iväg av min blotta uppenbarelse. Väl inne förväntar man sig hett och vått, men möts av cafetjejens "Fan du är ju lika ful som sist!"

I'm too old for this shit. Nån som ska köpa en skrammelmoppe med bättre begagnat matchande skinnställ?

Haha fyfan, hade jag vetat att det var så illa skulle jag ha kommit med bilen (fakking kallt ute!) för att fika lite, bor ju inte så långt bort :)
 

druid

CLASSIFIED
Gick med
19 May 2005
Ort
08
Hoj
Ducati 916 -98, Ducati 899 Panigale -14
Höll på frysa ihjäl bara på väg hem från jobbet så det blev en öl framför tv:n istället.
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Och vilken jävla körning det blev!

Väntade ca 20 minuter på att ingen dök upp och redan då frös jag ihjäl. Nåväl, jag ska ha min latte, så off till Bulten. Börjar med att i branta högerkurvan precis efter sorundakorsningen får man första släppet och en nära-döden-upplevelse. Inser att det är grus överallt, så huttrar vidare i snudd på laglig hastighet. Luktar skit halva vägen. Träffar Micke-tm utanför Rosenhill som fikat klart och måste stressa iväg av min blotta uppenbarelse. Väl inne förväntar man sig hett och vått, men möts av cafetjejens "Fan du är ju lika ful som sist!"

I'm too old for this shit. Nån som ska köpa en skrammelmoppe med bättre begagnat matchande skinnställ?


Det är 2 saker jag undrar över...

1. Hur lyckas du få så mycket släpp hela tiden?
2: Trodde du på fullaste allvar att du skulle få ligga med henne? Dels är det allmänt känt att kyla gör den lilla krabeten mer tiniwini än vad den redan va från början, sen ahr jag sagt åt dig förut att det är sukka som gäller... Tjewjer är inte dumma dom vet vad dom vill ha!

Jag är inte den som säljer skinnet förens björnen är skjuten men det verkar som att du tagit ditt förnuft till fånga när du säger att du ska sälja moppen...
Köp en sukka för pengar och kän hur kuken växer mellan benen på dig sammtidigt som brudarna komemr att flockas om kring dig!
Du kommer inte längre vara "geggamoja" utan självaste FuKkiNg pimp daddy! :tummenupp


Storleken HAR betydelse!
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Och vilken jävla körning det blev!

Väntade ca 20 minuter på att ingen dök upp och redan då frös jag ihjäl. Nåväl, jag ska ha min latte, så off till Bulten. Börjar med att i branta högerkurvan precis efter sorundakorsningen får man första släppet och en nära-döden-upplevelse. Inser att det är grus överallt, så huttrar vidare i snudd på laglig hastighet. Luktar skit halva vägen. Träffar Micke-tm utanför Rosenhill som fikat klart och måste stressa iväg av min blotta uppenbarelse. Väl inne förväntar man sig hett och vått, men möts av cafetjejens "Fan du är ju lika ful som sist!"

I'm too old for this shit. Nån som ska köpa en skrammelmoppe med bättre begagnat matchande skinnställ?

Asfalt är mjukt, bikers är hårda. Nästa gång det blir brunt i brallan, spraya i lite 5-56 så försvinner lukten.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top