Fille i Aftonbladet idag

BlueDevil

Whooot?
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
Aprilia rsw 125, yamha yz250
Fan va sjuk han va i dag eller! :yoparty

fick en fin autograf av han...

Last edited:

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
utklassa? nja.. lite förnedrande är det väl att VM-förare blir omkörda på yttern :arsele

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
Han verkar ju ha framtiden för sig. Hoppas det går så bra som han tänkt sig,
så det inte blir någon ny Sunneborn.

Gillar hans trafik-facit ;)

- Moppe är inte min grej. Jag fick min i april och har redan krockat två gånger. Jag kör hellre roadracing, säger Filip och ler.

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Fille är min nya idol, nu kan Ghostrider dra sig :tuttar

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Macho Woman skrev:
Ni har väl läst?! Inte nog med att han spöar VM-förare, han kommer i Aftonbladet också: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,679130,00.html

"Niklas Forsberg, 36, chefsmekaniker:
- Filip är roadracings svar på Ingemar Stenmark. Det ser för ögat ut att gå sakta, men går fort som bara den. Sedan är han otroligt lättlärd och tar till sig alla goda råd."

Så ÄR det :fakta Han fullständigt flöt förbi och ifrån de andra..

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Fille är grym men varför måste de jämföra honom med en av världens genom tiderna bästa förare? Tycker inte det är riktigt rättvist och sätter en massa onödiga förväntningar på honom. Är övertygad om att han kommer att gå långt men varför trissa upp det i onödan?

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
jag lovade honom en repris av sparris-filmen igår...... liten pojke blir snart man.....

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Det va grimt kul att se pojkvaskern vrocka vrövv!

Jag har en del bilder från race'et och prisutdelningen som jag slänger upp när jag kommer hem :)

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Goodstuff skrev:
Fille är grym men varför måste de jämföra honom med en av världens genom tiderna bästa förare? Tycker inte det är riktigt rättvist och sätter en massa onödiga förväntningar på honom. Är övertygad om att han kommer att gå långt men varför trissa upp det i onödan?

Fille tar inte illa upp. Snarare tror jag att om man hela tiden får höra att man är tokbra, ger det honom precis det självförtroende han behöver. Dessutom är han otroligt mentalt stark. Tro mig, det är en jäkla skillnad från de 15-åringar jag brukar snacka med. :fakta

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Macho Woman skrev:
Fille tar inte illa upp. Snarare tror jag att om man hela tiden får höra att man är tokbra, ger det honom precis det självförtroende han behöver. Dessutom är han otroligt mentalt stark. Tro mig, det är en jäkla skillnad från de 15-åringar jag brukar snacka med. :fakta
Nu handlade inte om hur Filip tar det för uppenbarligen har han styrkan att köra bra utan om vilka förväntningar som utomstående får nu. Om alla skriver att han är lika bra som Rossi ( Rossi tog pole, satte snabbaste var och vann sitt första GP-race när han var ett år äldre än Filip) så kanske det blir ett bakslag om han inte vinner 50% av sina race i VM. Hänger du med? Risken finns att sponsorer/media etc tror att hans ka vinna allt överallt och då kan det komma surt efter. Iofs är alla svenskar världsstjärnor i sina sporter.
Filip är grym och han förtjänar verkligen uppmärksamheten, inte tu tal om det, men det kanske bör sättas i rimliga proportioner.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Goodstuff skrev:
Risken finns att sponsorer/media etc tror att hans ka vinna allt överallt och då kan det komma surt efter. Iofs är alla svenskar världsstjärnor i sina sporter.
Filip är grym och han förtjänar verkligen uppmärksamheten, inte tu tal om det, men det kanske bör sättas i rimliga proportioner.

När det gäller sponsorerna så är jag inte orolig. De som går så långt att de satsar pengar brukar också sätta sig in i sin investering så pass att de förstår vad som är möjligt.

Media är som vanligt bara med vid framgångar, men det gäller ju i alla sammanhang. Gör du inte något som är utöver det vanliga, hamnar du inte i tidningen eller på tv.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy