Macho Woman
Äppelkäck
Ni har väl läst?! Inte nog med att han spöar VM-förare, han kommer i Aftonbladet också: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,679130,00.html
Fille äger pungt sluthåkan skrev:utklassa? nja.. lite förnedrande är det väl att VM-förare blir omkörda på yttern![]()
- Moppe är inte min grej. Jag fick min i april och har redan krockat två gånger. Jag kör hellre roadracing, säger Filip och ler.
Macho Woman skrev:Ni har väl läst?! Inte nog med att han spöar VM-förare, han kommer i Aftonbladet också: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,679130,00.html
Goodstuff skrev:Fille är grym men varför måste de jämföra honom med en av världens genom tiderna bästa förare? Tycker inte det är riktigt rättvist och sätter en massa onödiga förväntningar på honom. Är övertygad om att han kommer att gå långt men varför trissa upp det i onödan?
Nu handlade inte om hur Filip tar det för uppenbarligen har han styrkan att köra bra utan om vilka förväntningar som utomstående får nu. Om alla skriver att han är lika bra som Rossi ( Rossi tog pole, satte snabbaste var och vann sitt första GP-race när han var ett år äldre än Filip) så kanske det blir ett bakslag om han inte vinner 50% av sina race i VM. Hänger du med? Risken finns att sponsorer/media etc tror att hans ka vinna allt överallt och då kan det komma surt efter. Iofs är alla svenskar världsstjärnor i sina sporter.Macho Woman skrev:Fille tar inte illa upp. Snarare tror jag att om man hela tiden får höra att man är tokbra, ger det honom precis det självförtroende han behöver. Dessutom är han otroligt mentalt stark. Tro mig, det är en jäkla skillnad från de 15-åringar jag brukar snacka med.![]()
Goodstuff skrev:Risken finns att sponsorer/media etc tror att hans ka vinna allt överallt och då kan det komma surt efter. Iofs är alla svenskar världsstjärnor i sina sporter.
Filip är grym och han förtjänar verkligen uppmärksamheten, inte tu tal om det, men det kanske bör sättas i rimliga proportioner.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |