NSR_Martin
Vill man så kan man.
Tjena
Jäkligt dåligt med filmer här på 125-delen
Tänkte ändra på det, Zpeppy och jag va ute o filmade lite helt oseriös lek....
Förvänta er inget specielt, det va kväll så kvaliten är inte topp, sen är det väll ingen jäääättespektakulär körning heller, men iaf, det är en film! Som värmer lite i "vinter"mörkret...! Följ nu mitt exempel o lägg upp lite småfilmer ni med!! Behöver inte va nått märkvärdigt, film är alltid film, kul o se nått med 125cc bara!
Lägger upp den på min FTP, tyvärr har jag bara 0,8 mbit upp men intresset kanske inte blir jääättestort... Ni får väldigt gärna spegla den, dela gärna ut den på 125a-hubben o säg till att ni gör det här så folk vet!
Högerklicka, spara mål som.
Finns bara en film att ladda ner där, gissa vilken ni ska ta hem
Liten kommentar, det är svårare än man tror o buuurna på lösgrus
Nå, lägg in en komentar nu
Jäkligt dåligt med filmer här på 125-delen
Tänkte ändra på det, Zpeppy och jag va ute o filmade lite helt oseriös lek....
Förvänta er inget specielt, det va kväll så kvaliten är inte topp, sen är det väll ingen jäääättespektakulär körning heller, men iaf, det är en film! Som värmer lite i "vinter"mörkret...! Följ nu mitt exempel o lägg upp lite småfilmer ni med!! Behöver inte va nått märkvärdigt, film är alltid film, kul o se nått med 125cc bara!
Lägger upp den på min FTP, tyvärr har jag bara 0,8 mbit upp men intresset kanske inte blir jääättestort... Ni får väldigt gärna spegla den, dela gärna ut den på 125a-hubben o säg till att ni gör det här så folk vet!
Högerklicka, spara mål som.
Finns bara en film att ladda ner där, gissa vilken ni ska ta hem
Liten kommentar, det är svårare än man tror o buuurna på lösgrus
Nå, lägg in en komentar nu
Last edited: