[Film!] Dåligt med filmer här, lägger upp en liten skitfilm med WRen...

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Tjena

Jäkligt dåligt med filmer här på 125-delen :tummenner
Tänkte ändra på det, Zpeppy och jag va ute o filmade lite helt oseriös lek....

Förvänta er inget specielt, det va kväll så kvaliten är inte topp, sen är det väll ingen jäääättespektakulär körning heller, men iaf, det är en film! Som värmer lite i "vinter"mörkret...! Följ nu mitt exempel o lägg upp lite småfilmer ni med!! Behöver inte va nått märkvärdigt, film är alltid film, kul o se nått med 125cc bara!

Lägger upp den på min FTP, tyvärr har jag bara 0,8 mbit upp men intresset kanske inte blir jääättestort... Ni får väldigt gärna spegla den, dela gärna ut den på 125a-hubben o säg till att ni gör det här så folk vet!

Högerklicka, spara mål som.

Finns bara en film att ladda ner där, gissa vilken ni ska ta hem :hihi
Liten kommentar, det är svårare än man tror o buuurna på lösgrus :fyllisar

Nå, lägg in en komentar nu :banana

Last edited:

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Ja orkar inte tanka den för jag har ju den redan tänkte bara fråga om du har redigerat den nått elr har du bara lagt upp den utan nått sånt. Täänkte bara om det där är med när jag filmar lie runt min hoj?

Fetvadd

Wannabe DTM
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
ingen förtillfället
zpeppy skrev:
Ja orkar inte tanka den för jag har ju den redan tänkte bara fråga om du har redigerat den nått elr har du bara lagt upp den utan nått sånt. Täänkte bara om det där är med när jag filmar lie runt min hoj?

tankar förfullt nu :rolleyes:

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
joo de var liksom inte meningen att den skulle komma upp här på sporthoj.com men skyll inte på mig för jag har inte sagt att han ska lägga upp den :)

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
zpeppy skrev:
Den är redigerad, ingenting med din hoj är med.

Nisse Järnet skrev:
Det finns visst massa filmer, sök
Jo, gammla finns väll, men det kommer ju inga nya, okej det är inte säsong nu, men det kom ju knappt några förra sommaren heller...

Aee skrev:
Den va ju.....underhållande!?
Man såg ju inte ett skit, var lite mörkt?
Men det lät ju fint..
Va väll ungefär det jag sa med? Men du kanske inte vill ha några filmer alls...? :7peta Bättre än halvdan film än ingen film alls :fakta

Whitesnake skrev:
Det så rätt kul ut :tummenupp
men vad heter låten???? :confused:
Bra att nån tyckte det va roligt med lite film iaf :tummenupp
Mer film lär komma, dock både bättre kvalitet och innehåll, dethär sög egentligen, hehe, men ändå kul med film, tycker jag, va mest för att testa kameran, en kul grej vi spelade in en kväll bara, tänkte att jag lika gärna kunde lägga upp det när det råder fillmbrist...

Låten heter the art of losing med american hi fi.... :)

EDIT: Kan medela att det är 23 st som laddat ner filmen :)

Last edited:

Solid snake

Guest
BlueNinJa skrev:
riktigt skoj att kika på det där! ska smälla på mitt spes system och filma lite i sommar !! :tummenupp

OT som fan, men varför har du snott en annan killes avatar?

Finns en annan på SH som har den.

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
BlueNinJa skrev:
riktigt skoj att kika på det där! ska smälla på mitt spes system och filma lite i sommar !! :tummenupp
Kul att du gillar den!

Hoppas folk inser att det inte behöver va några superfilmer för o lägga upp dom här nu!! all film med 125or är ju kul iom att det är så ovanligt!! Så ut o filma med er nu!

EDIT: Om det går sakta nu är det för att 4 personer tankar samtdigt!! Skulle vara väldigt schyst om nån kunde spegla!

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
Solid snake skrev:
OT som fan, men varför har du snott en annan killes avatar?

Finns en annan på SH som har den.

åhfan finns det!? näe fick denna av en polare =/ tror du han blir ledsen i ögat om man använder denna?

Solid snake

Guest
BlueNinJa skrev:
åhfan finns det!? näe fick denna av en polare =/ tror du han blir ledsen i ögat om man använder denna?

Vettefasen, fråga honom, kommer inte ihåg va han heter,

Själv har jag alltid avatarer som ingen annan kan tänka sig att ha, bara en annan än mig kan tänka sig att ha sånna avatarer som e "metal" o det e chris ash.

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Alltid skoj med lite film, så även denna gång! :tummenupp Hyfsat underbart ljud i den där mockapären! :yoparty

Skall ta och tejpa fast en liten sketdigitalkamera på skärmen när det blir lite bättre väder och testa hur det blir. Så mer film är på gång. :)

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Hoj
Zx9R -99
hehe ok ska snacka med honom.. näe det har jag inte gjort :D har ett trimsystem iallafall.. duger nog bra det ska du se...

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Solid snake skrev:
Martin, dela ut den på DC, vägrar ta den över ftp.
Nej, kan inte va online på DC nu o slösa bort hela min upload där nu, du får tanka på FTPn så fint som alla andra...

Philsson håller på o förklarar hur man lägger upp webserver så blir det lite bättre o ladda ner sen...

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...