Film: Knasig krasch

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Växlar på curbsen med vad som ser ut att vara en M3, släpper rätt plötsligt i rumpan. Altså han gör egentligen ganska rätt, man ska inte motstyra för mkt, har bara lite otur... Synd om killen... =\

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
Kay skrev:
Växlar på curbsen med vad som ser ut att vara en M3, släpper rätt plötsligt i rumpan. Altså han gör egentligen ganska rätt, man ska inte motstyra för mkt, har bara lite otur... Synd om killen... =\

Jo det verkar vara en M3:a, eller iallaf 3-serie...

Men han ändrar ju inte motstyrningen även när han klart o tydligt ser att den ändå går ut åt helvetet... Fast det är ju lätt o sitta här o vara klok.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Meissner skrev:
Jo det verkar vara en M3:a, eller iallaf 3-serie...

Men han ändrar ju inte motstyrningen även när han klart o tydligt ser att den ändå går ut åt helvetet... Fast det är ju lätt o sitta här o vara klok.
Han var på gräs. Betyder mindre på en så pass kort sträcka om han börjar ratta eller ej.

Släppt bromsen kunde han dock gjort och hållt samma position me ratten. :p

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Stackare..Men det ser ju nästan ut som han ville dit :3freak Men som sagt, kanske fick hackbugg eller nåt och visste inte vad han skulle göra.
Jag skulle styrt upp av ren reflex iaf, vare sig det skulle varit bra eller inte :)

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
Han var på gräs. Betyder mindre på en så pass kort sträcka om han börjar ratta eller ej.

Släppt bromsen kunde han dock gjort och hållt samma position me ratten. :p
Men om han skulle vart lite snabb med händerna skulle han ju grejat det. Tror jag iaf.

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Somsagt, när han väl går ut på gräset så kvittar det om han motstyr eller inte. Han är kokt där.

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kay skrev:
Somsagt, när han väl går ut på gräset så kvittar det om han motstyr eller inte. Han är kokt där.
Jo det är klart, men jag tycker det ser ut som om han skulle hinna ta hem rätt mycket innan han försvinner ut helt? Men det kanske bara är jag... :tomten

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nisse Järnet skrev:
Jo det är klart, men jag tycker det ser ut som om han skulle hinna ta hem rätt mycket innan han försvinner ut helt? Men det kanske bara är jag... :tomten
han kör med ena hjulet utanför curbsen och därmed styrs bilen automatiskt extra det hållet, inget han kan göra efter första tabbning. Han är en taskig förare :D

Nyheter
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...