Jag vill se den där i enduroskogen och på crossbanan, grusåkare är tjockisar.
Jag vill se den där i enduroskogen och på crossbanan, grusåkare är tjockisar.
ser riktigt roligt ut
ser ut som de inte va första gången du körde i snö
Blev isåka hela helgen.
Lovely.
Buhu, jag är tjock...
Buhu, jag är tjock...
Fast jag faktiskt inte kört så mycket snö. Men pudersnö är knappast en utmaning. Blötsnö är vidrig.
Jag hoppas isen här snart är klar. Den lilla sjön bottenfryser så vi väntar på det innan traktorn får rulla ut. Nu har jag dock svarvat ner dubben på endurospåret så kanske ska leta efter ett finndubb.
Åkstilen och valet av en BMW hintade om det. Ut och härja på riktigt vettja! Jag är mycket mindre tjock nu, än när jag började åka enduro.
kul! Vad för cross?
Åkstilen och valet av en BMW hintade om det. Ut och härja på riktigt vettja! Jag är mycket mindre tjock nu, än när jag började åka enduro.
Äh, lite halvslitna endurodubb duger fint, då går de brett o fint =)
Om nån helg när de fruse till ordentligt tänkte jag göra nån liten slinga som går över en liten ö en bit ut så de blir lite blandad körning.
Ska du köra i stan eller bara ut på småvägar? Vad är det för dubb? Mina tar jävligt mycket stryk så fort det bara blir lite barmark.
Håller mig till vägar som har bra underlag, så blir ju mest mindre vägar... Har testat en sväng på E4 men kändes ganska obehagligt på asfalt. Bifogar en bild på bakdäcket
Metzeler Tourance till vänster om jag får gissa?
Nu har du varit dum. Som straff får du låna ut 1098:an en helg så ska jag testa slangningsegenskaperna.
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|