GixxerJensa skrev:
aLcATRAZ skrev:
Du hittar massor med filmer här, och bland annat ettan. http://sporthoj.years2.com/Eureka skrev:Var hittar jag ettan ??
det är låten ´Trolkareln Lurifix med Anita HegerlandBobby Orr skrev:Tack för en härlig rulle Måste säga att den är riktigt snyggt klippt, och med bra musik. Men hur blev det med den där omkörningen du nämnde i del 1?? Och vad är det för låt, den sista? *s* Rolig var den i alla fall.
Precis efter jag åkt förbi blå rEttan så kör jag om en bil före en högerkurva helt utan sikt. Såg kanske inte så hemskt ut på filmen men alla som låg bakom och såg det i verkligheten reagerade på det iallafall. Undrar själv varför jag gör såna omkörningar ibland. Men går det så går det!Bobby Orr skrev:Tack för en härlig rulle Måste säga att den är riktigt snyggt klippt, och med bra musik. Men hur blev det med den där omkörningen du nämnde i del 1?? Och vad är det för låt, den sista? *s* Rolig var den i alla fall.
Kände på mig att det skulle vara nånting bakom nästa, det är mitt 6:e sinne. Hehe. Närå det var nog lite tur inblandat där också.unlock26 skrev:nice..men jag såg nått som kunde blivit otäckt om du inte tänkt lika snabbt som du gjorde nu,tänker på killen&tjejen med barnvagnen som precis han över till det andra körfältet...
Jo jag vet.. efter vi hade vart ute och kört som galningar hela dan så drog jag och en annan ner till bulten för att köra en sista repa i riktigt högt tempo. Och så vart det också, tog ut mig totalt där. Efter det så fick vi idén att filma en riktigt snygg stoppie vid T-korset. Det gick riktigt jävla dåligt, jag var trött som en sengångare och kunde inte koncentrera mig för fem öre. Till på köpet så kändes asfalten fruktansvärt hal just där! Men det ser ju ut lite som jag tränar..PeppeBus skrev:Najs film!
Hur är det med greppet på framhjulet... såg lite oroligt ut vid stoopisen.
Är man så korkad att man är ute och går med barnvagn på en väg avsedd för hojåkning får man skylla sig själv, pungt.unlock26 skrev:nice..men jag såg nått som kunde blivit otäckt om du inte tänkt lika snabbt som du gjorde nu,tänker på killen&tjejen med barnvagnen som precis han över till det andra körfältet...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|