FILM: Nu är fortsättningen klar.. Söndagsrunda del2

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Hoj
Wanda & Lill-Babs
Var du tvungen att lägga upp den? Nu har du fått mig att bli ut-o-köra-kåt. Hatar när jag blir sån här så här sent på kvällarna. Nu kommer jag inte kunna somna. Fan ta dig! :hoppa

Bobby Orr

Viljan är stor, kunnandet mindre......
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
Yamaha R6
Tack för en härlig rulle :tummenupp Måste säga att den är riktigt snyggt klippt, och med bra musik. Men hur blev det med den där omkörningen du nämnde i del 1?? Och vad är det för låt, den sista? *s* Rolig var den i alla fall.

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Husabusaberg
du måste ju va ond rakt igenom :fatta! likadant igår, precix ställt in gumman för natten o så kommer man hem o ser dehär... fan va ja vill åka hoj! :huvet
annars en kalasrulle :Bugar

aLcATRAZ

Hårdrock, vad annars?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Ninja ZX-6R '98, Akrapovic Carbon Oval Bolt-on, PiperCross filter, Dynojet, Planad & portad av Grottis (R.I.P.), 13:1 komp.
Här kommer en spegel om någon skulle ha problem.... Enjoy!

/a

Sondagstur2

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Hoj
Nope
nice..men jag såg nått som kunde blivit otäckt om du inte tänkt lika snabbt som du gjorde nu,tänker på killen&tjejen med barnvagnen som precis han över till det andra körfältet...

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
Tur att ni träffade de lokala stuntproffsen annars hade ni nog aldrig lärt er slanga och "stoppiesa" :tungan

PeppeBus

SDK Socio#2734
Gick med
18 Jul 2003
Hoj
Ducati 999SPR, CBR1000RR
Najs film!

Hur är det med greppet på framhjulet... såg lite oroligt ut vid stoopisen.

PiEn

I grow
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
en Orange <3
Bobby Orr skrev:
Tack för en härlig rulle :tummenupp Måste säga att den är riktigt snyggt klippt, och med bra musik. Men hur blev det med den där omkörningen du nämnde i del 1?? Och vad är det för låt, den sista? *s* Rolig var den i alla fall.
det är låten ´Trolkareln Lurifix med Anita Hegerland :banana

sNajgel

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2004
Hoj
XT660 stadsmoppe, Ktm200exc
Bobby Orr skrev:
Precis efter jag åkt förbi blå rEttan så kör jag om en bil före en högerkurva helt utan sikt. Såg kanske inte så hemskt ut på filmen men alla som låg bakom och såg det i verkligheten reagerade på det iallafall. Undrar själv varför jag gör såna omkörningar ibland. Men går det så går det!

unlock26 skrev:
nice..men jag såg nått som kunde blivit otäckt om du inte tänkt lika snabbt som du gjorde nu,tänker på killen&tjejen med barnvagnen som precis han över till det andra körfältet...
Kände på mig att det skulle vara nånting bakom nästa, det är mitt 6:e sinne. Hehe. Närå det var nog lite tur inblandat där också.

PeppeBus skrev:
Najs film!

Hur är det med greppet på framhjulet... såg lite oroligt ut vid stoopisen.
Jo jag vet.. efter vi hade vart ute och kört som galningar hela dan så drog jag och en annan ner till bulten för att köra en sista repa i riktigt högt tempo. Och så vart det också, tog ut mig totalt där. Efter det så fick vi idén att filma en riktigt snygg stoppie vid T-korset. Det gick riktigt jävla dåligt, jag var trött som en sengångare och kunde inte koncentrera mig för fem öre. Till på köpet så kändes asfalten fruktansvärt hal just där! Men det ser ju ut lite som jag tränar..

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Roligare än ettan, klart kul med stuntproffsen på slutet!

Bra klippt, bra tempo, lite mer motorljud bara.

Man blir sugen på att åka hoj helt enkelt.

får en 4 av 5

Fortsätt filma! :tummenupp

sandstream

Guest
unlock26 skrev:
Är man så korkad att man är ute och går med barnvagn på en väg avsedd för hojåkning får man skylla sig själv, pungt.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept