Snubben kan hantera en hoj iaf.
http://www.mx-movies.com/en/videos/motocross/stefan-everts--training.htm
Mvh/Adde
http://www.mx-movies.com/en/videos/motocross/stefan-everts--training.htm
Mvh/Adde
Samma här, jag hatar sånna sajter!Victor skrev:Nån som kan slänga upp nånannanstans. Jag vill inte regga mig.
Puss på re!Neutral skrev:
Ta dig ut å åk på den där banan skaru se att du ändrar uppfattning ganska fortMögel skrev:Jag förstår inte vad det va som va så specielt med denna filmen.. Så kör ju dom flesta som kör cross... Då är det roligare att se han på en bana där han gasar fullt
Olof Eriksson skrev:Ta dig ut å åk på den där banan skaru se att du ändrar uppfattning ganska fort
Jag har aldrig haft någon idol, men everts börjar te sig att bli det. Han åker så mjukt men ändå så hårt å så vill jag åka. Ser helt odramatiskt ut i mina ögon!
Han åker sådär, men äger ändå alla i VM ;D Det är det som gör honom så grymMögel skrev:Jo det är klart han kör som en gud men det såg ju inte så specielt jippi ut såg mer ut som han värmde upp lite lätt....
Olof Eriksson skrev:Han åker sådär, men äger ändå alla i VM ;D Det är det som gör honom så grym
Exakt! Folk förstår inte hur fort det egentligen går, han har så perfekt åkstil. Kolla hur han sätter hojen med precision i spåren hela tiden och utnyttjar dem till fullo.Olof Eriksson skrev:Han åker sådär, men äger ändå alla i VM ;D Det är det som gör honom så grym
Neutral skrev:Det var ju samma i SX, Ricky vann med 367 poäng och Bubba fick ihop 129 på en 10:e plats. Visst är han snabb men det kan ju vara bra att komma i mål oskadd någon gång också. Kolla på Travis Pastrana, han är ju borta nu.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|