NinjaTobbe
Ny medlem
På säsongsavslutningen på Rörken den 27/9 hade jag med mig min ContourHD monterad på hojen (Svart zx-6r -98) och även på hjälmen. Det blev ganska mycket film där jag körde "ensam" utan någon annan på bild. Så med mycket simpel redigering gjorde jag några klipp som kan vara intressanta för er, dessvärre försvann en hel del kvalitet i redigering och på youtube. Därför lägger jag även upp ett klipp som är oredigerat. Alla klippen ses bäst i HQ.
Bilden blir ganska mörk ibland då kameran sitter bakom ett tonat kåpglas. Dessvärre var kameran lite väl fokuserad på marken i de klipp där kameran satt på hjälmen p.g.a lite felmontering.
Tack alla instruktörer och förare som gjort min första säsong på hojen och Rörken till en kanonsäsong, det har varit mycket lärorikt kul.
[YOUTUBE-ID]KrRdEtht9-w[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]euE-D_Td4FU[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]JQHNlDoZNo8[/YOUTUBE-ID]
Oredigerat:
[YOUTUBE-ID]f6vJW8nbiVQ[/YOUTUBE-ID]
Bilden blir ganska mörk ibland då kameran sitter bakom ett tonat kåpglas. Dessvärre var kameran lite väl fokuserad på marken i de klipp där kameran satt på hjälmen p.g.a lite felmontering.
Tack alla instruktörer och förare som gjort min första säsong på hojen och Rörken till en kanonsäsong, det har varit mycket lärorikt kul.
[YOUTUBE-ID]KrRdEtht9-w[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]euE-D_Td4FU[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]JQHNlDoZNo8[/YOUTUBE-ID]
Oredigerat:
[YOUTUBE-ID]f6vJW8nbiVQ[/YOUTUBE-ID]
Last edited: