Trångt som fan, vi var 65 pers i blå grupp. Bad med om att bli flyttad till röd och fick svaret från sekretariatet att jag måste sätta en MYCKET snabbare tid (hade då kört 1:38 och tiderna i röd var 1:29-142. Tiderna i blå var 1:30-2:06), förklarade att jag på 2½ dagar fått 0st fria varv och att det e stora klungor med folk ivägen och fick svaret att det e ju bara åka förbi.
På söndag morgon gick jag ut och körde 1:36 och gick återigen till sekretariatet och fråga hur snabbt man måste köra för att få byta till röd och då fick jag byta utan problem. När man väl fick vara i röd grupp sista dagen var det en underbar bandag
äntligen kunde man börja fila lite på bromspunkter och sånt utan att folk vinglar omkring framför en och kör 30km/h i kurvan, mina tider sjunk direkt till 1:33-1:34. Innan dess helt klart den sämsta bandag jag varit på men förstår ju er som körde i röd/svart hela helgen att ni är nöjda.
Prata med en annan på banan vars transponder inte fungerade första dagen och han blev då satt i grön grupp, han förklarade för sekretariatet att han hör mer hemma i svart eller röd och fick samma svar som jag att det e bara gå ut och sätta en snabb tid så kan du bli flyttad. Han körde 1:30 i grön grupp andra dagen med 20 omkörningar per varv, riktigt snyggt av arrangörerna att utsätta alla nya i grön för det, måste skitit i brallan när han bomba förbi.
Nån som har film från röd grupp på söndagen vill jag gärna se