Tänkte likadantSocrates skrev:2063499Scarface
Nämner bara en...för annars kommer man väl sitta upp hela natten och rabbla filmer
BoB är grymt skön serie! Gillar även gamla "Stalingrad", ingen krigsromantik där.War-psycho skrev:2063504Gladiator och Band Of Brothers-serien är bland det bästa som gjorts i modern tid.
Du kanske skulle formulera om frågan, så man bara fick rabla dom 5(?) bästa filmerna, om man skulle kunna ta med dom till en öde ö.Rohlen skrev:2063505Tänkte likadant
Hmm, det får vara valfritt tror jag. Ids inte göra omWar-psycho skrev:2063507Du kanske skulle formulera om frågan, så man bara fick rabla dom 5(?) bästa filmerna, om man skulle kunna ta med dom till en öde ö.
Blir lätt att man börjar rabla massa filmer.... finns ju så många bra.Rohlen skrev:2063514Hmm, det får vara valfritt tror jag. Ids inte göra om
Undrade hur länge det skulle dröjaimaster skrev:2063515Baseketball!
/.../
A Clockwork Orange
Bara att häva ur sig!War-psycho skrev:2063516Blir lätt att man börjar rabla massa filmer.... finns ju så många bra.
Jag försökte behärska mig, så det blev få.
Vi får väl se hur tråden utvecklas.
Rohlen skrev:2063518Undrade hur länge det skulle dröja
Många filmer som kräver det, men OFTAST så ångrar man sig inte.imaster skrev:2063526Joförtusan. Baseketball är snuskigt bra, A Clockwork Orange bör man ha sett men det krävs att man är riktigt sugen på den...
Okidoki...Rohlen skrev:2063525Bara att häva ur sig!
War-psycho skrev:2063532Där har du några man bör se iallafall...
Härliga rullar! Memento, visst är det den som börjar baklänges eller nåt?War-psycho skrev:2063532Okidoki...
Gladiator
Band of Brothers-serien
Alien
Deep Impact
12 Monkeys
Titanic
Runaway Train
Last of the Mohicans
Finding Nemo
Cast Away
Saw
Full Metal Jacket
True Romance
Waterworld
Battle Royale
Das Boot
Memento
Reservoir Dogs
Pulp Fiction
The Shawshank Redemption
Där har du några man bör se iallafall...
Jo, det stämmer.Rohlen skrev:2063535Härliga rullar! Memento, visst är det den som börjar baklänges eller nåt?
Då minns jag rätt, länge sedan jag såg den. Håller med om de flesta i din lista!War-psycho skrev:2063541Jo, det stämmer.
Ps. Lade till några till i min lista.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |