Filmning!

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
om det i sommar finns någon som vill vara med på en film som kommer att klippas i hopp så hör av er till mig helst bara 125:eek:r men jag har inte en så jätte bra kamera men det funkar. jag filmar från tank och massa annat.. men bara så ni vet så kommer det en film snart. bara någon har plats!

ha D gött i värmen MVH: Micke :rolleyes:

Gick med
31 Oct 2003
Hoj
okej men vill di göra en film med mig i sommar?? det vore skojj men tyvär så har jaga bara en gammal rd så jag kommer lite effter man jag hopas att vi gör en bra film!! :banana

Lankfisher

Ny medlem
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
Honda NSR 125
Hinner nog inte med.. O de va inte jag som gjorde den utan en utav mina kompisar =)... Kommer ha fullt upp med att jobba o så.. Försöka köpa en egen hoj. Den ja kör nu är pappas igentligen :(

Gick med
31 Oct 2003
Hoj
Lankfisher skrev:
Hinner nog inte med.. O de va inte jag som gjorde den utan en utav mina kompisar =)... Kommer ha fullt upp med att jobba o så.. Försöka köpa en egen hoj. Den ja kör nu är pappas igentligen :(

aja synd men men jag hitter någon annan som hinner och har lust... men men i dag e det perfekt väder 13 grader i skuggan! och 17 i solen så ska de va våren är på väg! :banana

Lankfisher

Ny medlem
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
Honda NSR 125
Mmm o ja som precis fixat bågen o så strular den igen! Lagade startmotorn och nu så dör den efter ett tag när ja gasar ... tror de e skit i förgasarn eller någe så den inte får tillräkligt med bränsle.. Ska höra med pappa. Hoppas den blir klar idag... FÖR VÄDRET ÄR ÅHHHH!

Gick med
31 Oct 2003
Hoj
Lankfisher skrev:
Mmm o ja som precis fixat bågen o så strular den igen! Lagade startmotorn och nu så dör den efter ett tag när ja gasar ... tror de e skit i förgasarn eller någe så den inte får tillräkligt med bränsle.. Ska höra med pappa. Hoppas den blir klar idag... FÖR VÄDRET ÄR ÅHHHH!

okej lyllo dig skälv har jag inget kör kort en nu! men jag hoppas du kan ta lite bilder på hojen i dag om du åker nott ha D :cool:

Lankfisher

Ny medlem
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
Honda NSR 125
Haha de hoppas inte ja.. För den e sååå skitig =) O vägrar ta in den på en mack o peja 50:- för att tvätta e urfattig =).. Nee ja vet inte.. kanske ska åka o tvätta på en mack om ja får någon som kan ta med sig hinkar o köret..

Gick med
31 Oct 2003
Hoj
Lankfisher skrev:
Haha de hoppas inte ja.. För den e sååå skitig =) O vägrar ta in den på en mack o peja 50:- för att tvätta e urfattig =).. Nee ja vet inte.. kanske ska åka o tvätta på en mack om ja får någon som kan ta med sig hinkar o köret..

okej !! fan vad jag vill åka hoj nu!! :huvet

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...