Finalen Anderstorp

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Vädret ser ok ut enligt www.yr.no men det kan ju svänga

Är alla laddade :confused: Jag är på:banana och totalställning kan ni se i en annan tråd.

Det är tajt om 3dje plats i totalen i Rookie är det oxå tajt om 2-6 platsen.

Jag kör i elit på Anderstorp så jag tror att det blir hårt mellan Micke #66 och Tomas #166

Plassen bröderna tror jag ger Gsson,Jarle och Petjo en riktig match:yoparty:yoparty:yoparty

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Ja vi är ju lite sega men tror ej att det mindre än 25st

Kan man betala på plats:va

Last edited:

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki

Ingen aning om man kan betala på plats och iofs så är ju alla serieanmälda automatiskt anmälda till alla lopp och man får avanmäla sig om man INTE ska köra annars förväntas det att man ska. Syns det även vilka som inte avanmält sig tro?

/J

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000

Ja, man kan betala på plats

Kanske ska vi göra som bilracing, en riktig straffavgift om man betalar sent? För ER-cup som kör på söndag är det 1000 kr extra om man betalar efter den 20 september. Detta gjorde att nästan alla anmält sej i tid.

NorSkeN

#69 Nordic BoTT
Gick med
27 Jul 2004
Hoj
Aprilia RSV 1127 Factory
Laddad och anmäld :yoparty

Jag har endast ETT mål och det är att få köra en helg utan tekniska problem och vurpor , det blir första gången på a-torp i så fall.

Någon mer som ska köra fivers bandag på fredag?

KallePG

Bott #29
Gick med
29 May 2008
Hoj
2008, Ducati 1098S
Skulle inte förvåna mig om det blir strul, då betalningarna går till samma BG som när vi körde på Mantorp!?:va
Så det kan ju alltid bli intressant på Lördag morgon.

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Ja, man kan betala på plats

Kanske ska vi göra som bilracing, en riktig straffavgift om man betalar sent? För ER-cup som kör på söndag är det 1000 kr extra om man betalar efter den 20 september. Detta gjorde att nästan alla anmält sej i tid.

Ingen dum ide helt rätt

Laddad och anmäld :yoparty

Jag har endast ETT mål och det är att få köra en helg utan tekniska problem och vurpor , det blir första gången på a-torp i så fall.

Någon mer som ska köra fivers bandag på fredag?

Japp jag och Grane tror nog alla kommer som ska köra

Last edited:

KallePG

Bott #29
Gick med
29 May 2008
Hoj
2008, Ducati 1098S
Jag tror att Lind är laddad till tänder inför Anderstorp och kommer flygandes som en raket på raksträckan!:D
Rycktas att han har extra hästar inför helgen.

Jävlas bara och tror att det blir en spänannde avslutning. Kan redan nu se 2 personer som kommer att nervös bajsa innan loppet.:gnissla

För en gångs skull så lär inte G:sson vara nervös, han är ju redan klar:tummenupp

Själv hoppas jag att allt funkar som det ska och att jag kan sänka mig någon sekund runt vavet mot mitt debut race i våras på Anderstorp

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Jag tror att Lind är laddad till tänder inför Anderstorp och kommer flygandes som en raket på raksträckan!:D
Rycktas att han har extra hästar inför helgen.

Jävlas bara och tror att det blir en spänannde avslutning. Kan redan nu se 2 personer som kommer att nervös bajsa innan loppet.:gnissla

För en gångs skull så lär inte G:sson vara nervös, han är ju redan klar:tummenupp

Själv hoppas jag att allt funkar som det ska och att jag kan sänka mig någon sekund runt vavet mot mitt debut race i våras på Anderstorp

Alex bajsar för att han är nervös Jag skiter för att lätta och jag har extra pulver på Torpet :tummenupp

Tutankhamon

Medlem
Gick med
3 Jun 2008
Hoj
Ducati
Jepp det blir race. Ikväll hämtar jag Conny sen kör vi till mörkaste småland och hoppas på bra väder :tummenupp

Simrishamn

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2009
Hoj
Ducati 1198
Var det någon som hade filmkameran igång på sin cykel? I så fall kan du väl dela med dig så man har något att kolla på i höstrusket.

//Conny

thomsa

Gick med
15 Apr 2010
Hoj
2007, Ducati 1098S
Var det någon som hade filmkameran igång på sin cykel? I så fall kan du väl dela med dig så man har något att kolla på i höstrusket.

//Conny

Ja, mitt kamera var igang under heat #2, men stoppet desverre før ditt omkjøringsforsøk. Veldig synd! -For det skulle ha vært kult å se i reprise:tummenupp

Tutankhamon

Medlem
Gick med
3 Jun 2008
Hoj
Ducati
Ja, mitt kamera var igang under heat #2, men stoppet desverre før ditt omkjøringsforsøk. Veldig synd! -For det skulle ha vært kult å se i reprise:tummenupp

Lägg upp vad du har :tummenupp. Man ligger ju själv precis bakom i kön :gnissla.
RR-abstinensen börjar redan göra sig påmind. 7 månader till nästa batalj :huvet

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...