Finns det plats för fler?

Jonika

Jonas
Gick med
18 May 2004
Hoj
VFR 800Fi
Hej på er i RoH..

Är en kille på 39år som åker VFR 800Fi -01 som undrar om man kanske kan ansluta sig någon tisdag i HBG?
Önskar er alla en härlig Mc säsong utan bekymmer :tummenupp

Själv så bor jag utanför HBG i Ekeby.

MVH/ Jonas :squid

#57 Thundrace

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Ducati 1098S
Jonika skrev:
Hej på er i RoH..

Är en kille på 39år som åker VFR 800Fi -01 som undrar om man kanske kan ansluta sig någon tisdag i HBG?

Det kan du ge dig tusan på att det finns....alla välkommna....sen e det ju ett plus att det bara är du och jag som bor centralt,ja visst tusan,red arrow(Pierre) bor också här ute,men han e så liten så det räknas knappt.. :tummenupp

Last edited:

cone

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
Hoj lös
#57 Thundrace skrev:
2040329 Det kan du ge dig tusan på att det finns....alla välkommna....sen e det ju ett plus att det bara är du och jag som bor centralt,ja visst tusan,red arrow(Pierre) bor också där ute,men han e så liten så det räknas knappt.. :tummenupp

Bor också i Ekeby!!!! :yoparty

spirre

Riders of Helsingborg
Gick med
16 May 2003
Hoj
Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
spirre skrev:
2042411 Bönder :hihi
Precis som dom som harvar runt i Ängelholms ishall... :7peta

" I Ängelholm tog Malmö en säker seger i derbyt mot Rögle. Finske målvakten Jere Myllyniemi har tidigare varit en jätte i Röglemålet men mot MIF hade han ingen större afton.
Andre Savage, Carl Söderberg, Kim Staal, Mikael Wahlberg och Juha Riihijärvi hittade all rätt bakom Myllyniemi till en säker 5-1-seger för Malmö. Corey Hirsch fick 36 skott mot sig och släppte bara in Mattias Carlssons puck i slutet av den första perioden.
– Det känns härligt. Vi har allt i egna händer. Nu ska vi göra första målet i nästa match. Längre än så tänker vi inte, sade Riihijärvi till SVT24 enligt TT."

Några kommentarer till detta spirre? :hihi

@Jonika. Du kommer säkert att känna dig hemma i RoH delen. Se bara till att dyka upp på TT nere på SV (du vet ju redan vad förkortningarna betyder) så blir du välkomnad. Dom respekterar folk som kommer på Viffers.... :näsblod

Weloz

Ny medlem
Gick med
21 May 2004
Hoj
GSX-R 750
Jonika skrev:
2040070 Hej på er i RoH..

Klart du ska hänga med :tummenupp

Vi ses när värmen kommer....

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Jonika skrev:

Tänkte på en sak... om du vill komma i kontakt med nånga nya så tycker jag du ska hänga på här:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=113148

MCK Vilse är "Mavericks Club Konstant Vilse" och numera ett välkänt begrepp :brinnerup i både R o H och RR. Delar av "styrelsen" är kända profiler i detta forum. :D

Sen har vi, av förklarliga anledningar, en hel del medlemmar som inte erkänner att dom tillhör den "exklusiva skaran" som har förmågan att leda folk totalt vilse. Men självförnekelse ska inte vara nyttigt har jag hört. Värsta kommentaren hitintills kommer från Kungen "Jag ville bara visa er GP slingan!"
Detta var i Vejbystrand.... :hihi

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Maverick_ou812 skrev:
2048485 Tänkte på en sak... om du vill komma i kontakt med nånga nya så tycker jag du ska hänga på här:

MCK Vilse är "Mavericks Club Konstant Vilse" och numera ett välkänt begrepp :brinnerup i både R o H och RR. Delar av "styrelsen" är kända profiler i detta forum. :D

Sen har vi, av förklarliga anledningar, en hel del medlemmar som inte erkänner att dom tillhör den "exklusiva skaran" som har förmågan att leda folk totalt vilse. Men självförnekelse ska inte vara nyttigt har jag hört. Värsta kommentaren hitintills kommer från Kungen "Jag ville bara visa er GP slingan!"

Vadå, det är väl ingen helsingborgare som kör vilse? :va

:tungan

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
.
Maverick_ou812 skrev:
2048485 Tänkte på en sak... om du vill komma i kontakt med nånga nya så tycker jag du ska hänga på här:

Själv har jag lite svårt att hitta rätt forum oxo mellan varven :huvet
Börjar kännas som man lider av en släng Alzheimers light :tungan

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Skutte skrev:
2049938 Själv har jag lite svårt att hitta rätt forum oxo mellan varven :huvet
Börjar kännas som man lider av en släng Alzheimers light :tungan
Som sagt.... du som kassör I MCK Vilse ska ju känna dig lite lost, det ingår lixom i din position. :pannkyss

#57 Thundrace

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Ducati 1098S
Jonika skrev:

Jodå...som jag trodde...vi bor grannar.. :tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...