Fiskar efter halmstrå: Efterlysning!

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
Hej alla Uppsalabor!

Story: På Banditkryssningen i helgen träffade jag på en tjej från uppsala som hette Nikola/Nicole som hade sin autograf tatuerad på sidan av thorson, hennes nr skulle jag kunna döda för då jag tappat bort det jag fick av henne!

Hennes polare Cecilia kom också från Uppsala och körde hoj, därför postar jag denna tråden här! Har dålig koll på vilken hoj det är tyvärr. Hon hade kort hår, var snygg som attan och körde taxi på fritiden samt träna gym vilket syndes på henne.

Deras ålder låg runt 20-25.

Nån som känner igen nån av dessa?

Snudd på att jag skriver hittelön på att få tag i nån av dessa!

Snälla bestämmare låt min lilla oskyldiga tråd vara kvar ett tag!

Last edited:

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Det finns 29 Nikola och 25 Nicole i Uppsala enligt hitta.se . Det är bara att börja ringa :) :tummenupp

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Med den beskrivningen av flickorna så blir jag nästan sugen på att ringa själv.

Tyvärr så känner jag inte igen någon av dem på din beskrivning.

Titania

Sidekick
Gick med
28 Jun 2006
Hoj
Lilla Råttan
Gah! Du får väl jobba lite då. Torka hakan och surfa in på birthday.se och leta vidare.

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Alltså, hon som körde taxi, var hon korthårig, mörkhårig och bitig?

Pärpen

Can I Play With Madness?
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
ER6n-06 såld R1-01 såld
Spännande tråd!
Jag är mycket nyfiken på fortsättningen. :corn
Lycka till!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Ha, ha, det låter som om det är någon som är lite "ligg-sugen!":D :tungan Men NÅGOT har du väl redan fått , eftersom du sett gaddningen!
Lycka till iaf och skriv gärna här så vi får stilla vår nyfikenhet!

Hardrock Ragge

Gick med
27 May 2005
Hoj
teaser

Framsteg har skett! På lite omvägar har jag fått fått i en tjej på båten som hade ett nytt nr på sin telefon och denne tjejs kompis som också var med på båten tror att detta nr går till den tjejen jag vill få tag i!

Så nu jävlar!

Aningens sent nu så jag fundrar på om jag ska slänga iväg ett sms nu och ringa imorgon eller om man ska vänta till imorgon med att ringa!

Fortune favors the bold!

Edit: Ang. om jag fått "något", jag fick se henne genom ett rökfyllt rum fullt med människor, jag fick se henne le och i det ögonblicket visste jag att endast herren halelejula kunde skapa ett ansikte som kunde utstråla sådan värme! Jag kände hur tiden saktade in och all som hänt från big bang och framåt endast hade hänt för att just det ögonblicket skulle finnas. Jag kunde förlåt Dr Alban för att han slutade vara tandläkare endast för att han på något vis medverkat att jag fick se henne då. Sen märkte jag att musiken som nu spelades i ultrarapid var min polare som grötigt skrek "Drick mer öl din hynda" och slog mig i bakhuvudet så att skyddsglasögonen jag på nått vis hade lagt vantarna på föll ner i mitt knä rakt på mina 1 dygn gamla linneshorts som nu hade fullt av öl och blodfläckar på sig. Ja tittade upp för att återskapa mitt fina ögonblick och upptäckte till min förvåning att alla människor förvandlats till underben och att "Hello Africa" spalades på en oförlåtlig volym. Räknas det ögonblicket som "något"? :confused:
:wiggle :crash :död :hihi :rofl

Last edited:

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
Räknas det ögonblicket som "något"? :confused:
:wiggle :crash :död :hihi :rofl

Har du verkligen koll på varför din polare ville att du skulle dricka mera av den där "ölen"? och vad var det eg. i stoppat i den. låter som en tripp av ngt slag. (lsd?)

Kul att det går framåt! :tummenupp

/z

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Hardrock Ragge är såå kär. :tuttar

Me like.

Hardrock Ragge

Gick med
27 May 2005
Hoj
Vafan är du på min tjej som spelar fotboll : )
Fast det är sant igår spelade inte hon!
Igår spelade dock Danmark och Gusk. Var det någon av dessa damer?

Nej inte är det din jänta som jag är efter inte! Börjar få lite kalla fötter med att lägga ut för mycket info om henne så jag avslöjar helst inte vilket lag hon är med i osv, det får komma senare!

Dock kanske du har några tips på hur det är att ha en fotbollstjej, några tips?

Det är framsteg, du har väl pratat med henne nu eller?

Nej, jag klädde mig mörkt och tjyvkika från läktaren i solglasögon:tungan

Skämt åsido, jo då klart jag snackat med henne, det var så jag fick reda på att hon skulle sparka boll och då var jag inte sen med att bjuda in mig själv till att titta på! Hängde med hem till henne sen o snacka lite skit o kolla lite tv innan jag var tvungen att dra, var tvungen att jobba idag:gnissla

Last edited:

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld

Skämt åsido, jo då klart jag snackat med henne, det var så jag fick reda på att hon skulle sparka boll och då var jag inte sen med att bjuda in mig själv till att titta på! Hängde med hem till henne sen o snacka lite skit o kolla lite tv innan jag var tvungen att dra, var tvungen att jobba idag:gnissla

Vad häftigt! Vad som än händer så har du vunnit!:tummenupp Du lyckades hitta tjejen och har fått kontakt trots att du bara hade ett halmstrå att utgå ifrån! Stämmer kemin er emellan kanske det blir nått, om inte så slipper du våndas över vad som kanske kunnat bli nått. Grattis och lycka till!:)

Det är koolt när människor vågar följa sitt hjärta, fler borde göra det!

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Vad häftigt! Vad som än händer så har du vunnit!:tummenupp Du lyckades hitta tjejen och har fått kontakt trots att du bara hade ett halmstrå att utgå ifrån! Stämmer kemin er emellan kanske det blir nått, om inte så slipper du våndas över vad som kanske kunnat bli nått. Grattis och lycka till!:)

Håller med 100% Riktigt starkt jobbat. Gjorde liknande sak när jag träffade min
nuvarande. Fick hennes nummer och sedan bar det iväg hem.. såg sedan att jag
lagt in namnet men ej nummret :huvet
Det löste sig dock enklare än för dig ; )

Hardrock Ragge

Gick med
27 May 2005
Hoj

Tja, jag har ju vunnit ett slag men inte hela kriget om du förstår hur jag menar! Nu är det bara att kämpa vidare för seger:yoparty

Jo jag tycker det är kul att utmana mig själv på nått sätt, det ger nån sorts tillfredställelse. Att inte veta vad som skulle kunna ha blivit är det svåra, att få ett nej i slutändan har jag fått förrut o överlevt så det är jag inte rädd för.

Tack för ert stöd! Jag ska fortsätta posta här när det händer nått nytt!

Driven by heart - fueled by the flame!

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping