Fixa en kalender?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Har ni tips på något företag som trycker kalendrar till ett hyfsat pris?

Jag och tjejkompisen ska försöka oss på konsten att samla 12 sporthojsåkande karlar tillsammans med deras hojar och göra en kalender.
Mest för att vi själva saknar schysta kalendrar i garaget att titta på. Måste ju bli lite mer jämställt :rolleyes:

Så tips på företag som trycker kalendrar samt fräscha killar som ställer upp och blir fotade framöver i sommar mottages tacksamt.

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
Hej :)

Skicka mer info via PM, jobbar ju på ett tryckeri

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Får man välja månad om man ställer upp!

Vill vara mr maj, fixar en Factory eller Daytona mod ny till fotodagen om inte gammeln passar sig på foto.

Last edited:

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Bikerbitch skrev:
Absolut.

i förbifarten kanske jag ska nämna att man ska ha skinnställ, dock till midjan för där ovanför ska det vara naket :tuttar

fireblade; Pm kommer!

gör de nått om man e blek som nått dött uppspolat på stranden, raggarsträng å allmänt vinterförslappad.. :tungan

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Mostwanted; Jodå, är bara ute efter fler tips.

Heimdal; Raggarsträng är bara manligt och vi är alla bleka.
Det går alltid att fota i motljus och dessutom har du en R6a, bara det är stabilt :tuttar

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Bikerbitch skrev:
Mostwanted; Jodå, är bara ute efter fler tips.

Heimdal; Raggarsträng är bara manligt och vi är alla bleka.
Det går alltid att fota i motljus och dessutom har du en R6a, bara det är stabilt :tuttar

du kan få fota bågen om du vill.. :)
iofs så skulle de va ganska bra för egot å veta att man sitter i en kalender på nåns vägg redo att bli beundrad av horder av kvinnor som tycker jag e fruktansvärt sexyh... eller de kanske tycker om MCn iaf, den chansen e nog störst.. :) ..

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Vi tänkte göra en på jobbet, med dom anställda på, posandes i diverse sammanhang som har med jobbet att göra.
(till saken hör att vi allihopa har modell-utseende, vi har samtliga blivit erbjuden att vara "före-bild" i bantningsreklam eller brun utan sol-reklam)

Vi insåg snabbt att eftersom kalendern inte skulle sälja i mer än tre exemplar vore det billigaste att skriva ut den direkt på skrivare.

Hela iden föll dock i glömska, men jag ställer gärna upp, IOFS iförd goretex och framför en veteranhoj, men ni kanske behöver ett avskräckande exempel?

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
GuW skrev:
Vi tänkte göra en på jobbet, med dom anställda på, posandes i diverse sammanhang som har med jobbet att göra.
(till saken hör att vi allihopa har modell-utseende, vi har samtliga blivit erbjuden att vara "före-bild" i bantningsreklam eller brun utan sol-reklam)

Vi insåg snabbt att eftersom kalendern inte skulle sälja i mer än tre exemplar vore det billigaste att skriva ut den direkt på skrivare.

Hela iden föll dock i glömska, men jag ställer gärna upp, IOFS iförd goretex och framför en veteranhoj, men ni kanske behöver ett avskräckande exempel?

Det finns ju photoshop. :hihi

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Gå in på närmsta Expertbutik så fixar dom kalendrar åt dig.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha