....tycker det borde finnas en "flamebait-smiley" ... som man typ kan lägga in när man själv vill skapa debatt med en tråd eller märker att någon annan uppenbart gör det.. typ en smiley med en gubbe som kastar molotovcoctails eller nått...
korvgubbe skrev:....tycker det borde finnas en "flamebait-smiley" ... som man typ kan lägga in när man själv vill skapa debatt med en tråd eller märker att någon annan uppenbart gör det.. typ en smiley med en gubbe som kastar molotovcoctails eller nått...
korvgubbe skrev:....tycker det borde finnas en "flamebait-smiley" ... som man typ kan lägga in när man själv vill skapa debatt med en tråd eller märker att någon annan uppenbart gör det.. typ en smiley med en gubbe som kastar molotovcoctails eller nått...
Markus skrev:Skulle du använda den frekvent?
(Jag skulle)
korvgubbe skrev:...Är så less på att använda så jag skulle behöva en ny smiley att använda varje gång jag kommenterar ett av dina inlägg!
Ja för ett forum med debatter verkar ju helt :kocko tycker jagMarkus skrev:Jaha.
Annars skulle man ju kunna tro att det vore dumtatt redan vid första postningen antyda att man bara är ute för att fåna sig om man vill ha igång en debatt.
yonsson skrev:Ja för ett forum med debatter verkar ju helt :kocko tycker jag
korvgubbe skrev:....tycker det borde finnas en "flamebait-smiley" ...typ en smiley med en gubbe som kastar molotovcoctails eller nått...
Markus skrev:.. om man vill ha igång en debatt.
Den finns redan......korvgubbe skrev:Fast man skulle ju även kunna visa med den smileyn att man inte tar ställning för elelr emot i ämnet utan snarare vill ta del av den följande debatten för att därefter försöka bilda sig en uppfattning baserat på vad alla deltagare kommer med för åsikter och argument...
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|