Kryptonit
Pälsklädd raggare
Last edited:
Izze skrev:3:an är Josef
4:an heter Daniel, men jag vet inte ifall han är reggad på sporthoj.
btw tack för bilderna
Elis skrev:Krypto, du borde livnära dig på att fota, bilden på Tom är ju riktigt bra
Jag kan nog ordna en EOS300D till bra pris åt dig, men den är nog klumpig att ta med på hojjen, då får du ha ryggsäck.Kryptonit skrev:Hade jag bara haft en riktig kamera så hade jag nog försökt lite mer aktivt att knäppa kort åt någon tidning. Du har ingen Canon EOS 300D, Nikon D70 eller värre att låna ut under sommarhalvåret?
Nåja, får se om jag skaffar en om jag säljer kawan.
Hasse L skrev:Jag kan nog ordna en EOS300D till bra pris åt dig, men den är nog klumpig att ta med på hojjen, då får du ha ryggsäck.
Tjoffe skrev:Här e lite bilder fårn 17/5 endel vart lite suddig pga kassa fotografer men några blev hyggliga.. Mest på mig, Dea och Campar men några andra fastnade.
http://tjoffe.lounging.com/diverse/Rorken 040517/
tobbe skrev:Schyssta bilder Fast själv fastnade man ju inte mer än på en.. Förresten vem är han med nummer tio på ryggen?
Ett tips lägg länken på en ny tråd så att fler hittar den!
Tjoffe skrev:Jag hade nummer 10 i grön grupp på en svart R1.. Vem det var i den Orangea gruppen vet jag inte..
tobbe skrev:Ok, bara undrade vem det var som jag synade nummerplåten på i det enda kortet jag fastnade på. Ses nästa måndag antar jag
Tjoffe skrev:Det var inte det enda du fastna på men Campar som fotograferade verkar ha drabbats av temporär parkinson eller liknande, det var "lite" suddigt mao helt värdelöst.. Men kameran kommer med flera gånger så det ska nog hinnas plåtas innan säsongen är över.
Satan va snabb du är btw!
Ha ha! Den får 5 bananazz av mig med!Galne Dansken skrev:M:et - din avatar är underbar
JoS skrev:Motivering: Briljant idé och underbar presentation.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |