Penguin skrev:Flest stilpoäng plockar nog dock Krypto! Mannens stil i kombination med en lurvig luva och ljudet från en ihålig kawamotor är sannerligen oslagbar!
Vilket dj-a häng! Ser ut som om du håller på att ramla av!! Ingen konst att skrapa med det där hänget!Penguin skrev:Affe knälös in action:
Triggerhappy stod och var imponerad över RoadRunners framfart på banan. Det var väl 500 :- till den som fångade dig på bild va?
n'Lasse skrev:Vilket dj-a häng! Ser ut som om du håller på att ramla av!! Ingen konst att skrapa med det där hänget!
n'Lasse skrev:Vilket dj-a häng! Ser ut som om du håller på att ramla av!! Ingen konst att skrapa med det där hänget!
Kryptonit skrev:
Vi får se om det blir ändring på den ihåliga kawamotorns ljud.. Diskuterade turbo idag med en person. Han ska återkomma med ungefärligt pris. Låter det rimligt säljer jag nog min hotrod och blir snabb istället
Goodstuff skrev:En Turbo på den spisen och du kommer väl spendera mer tid i garaget än på vägen. Eller?
Kryptonit skrev:Det hoppas jag att jag inte behöver..
Är inte ute efter att vara värst effektmässigt. Med bara lite drygt 50 hästar till borde man kanske kunna få den stabil.
Goodstuff skrev:Blir inte det ganska dyra hästar? Vill man inte ha värsta jävla sjussen i grejerna när man vant sig vid de 50+ hästarna?
Fast du skulle ju kunna knäppa ganska många GSXRCBRRZXRR-1 på näsan vid rödljusen. Men då får du nog byta bakdäck om det inte bara ska spinna.
Penguin skrev:Någon på en snygg Fireblade med en för mig helt obegriplig körställning!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|