Fler bilder från Rörken 030602

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Flest stilpoäng plockar nog dock Krypto! Mannens stil i kombination med en lurvig luva och ljudet från en ihålig kawamotor är sannerligen oslagbar! :crash

Last edited:

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Någon på en snygg Fireblade med en för mig helt obegriplig körställning! :confused:

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Någon hade en fet fågelblaffa på sin framstänka, men det kanske är OK om man har glansförseglat den! :D

Last edited:

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Så här glad var Ninjanurse när han kom in i depån efter sitt livs första knäskrap!

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Triggerhappy stod och var imponerad över RoadRunners framfart på banan. Det var väl 500 :- till den som fångade dig på bild va? :D

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Krypto och Carola diskuterar något som Krypto tycker är bra men tydligen inte Carola.........

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Penguin skrev:
Flest stilpoäng plockar nog dock Krypto! Mannens stil i kombination med en lurvig luva och ljudet från en ihålig kawamotor är sannerligen oslagbar! :crash

:bow :bow :bow

Vi får se om det blir ändring på den ihåliga kawamotorns ljud.. Diskuterade turbo idag med en person. Han ska återkomma med ungefärligt pris. Låter det rimligt säljer jag nog min hotrod och blir snabb istället :crash

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Triggerhappy stod och var imponerad över RoadRunners framfart på banan. Det var väl 500 :- till den som fångade dig på bild va?

Man hejade på tills man fick tag i en egen väst ! Muahahahahaha

Jag lägger gärna en 500´ing på en H.A kille som kan spöa upp fotografer som tar såna osnygga (denna bjuder jag på) bilder på mig !

Pingvinen skall dock ha ett jättetack för den fina gesten med västen ! Det är lätt värt en :öl vid lämpligt tillfälle :tummenupp

peefell

V-twin-pilot!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Svart Ducce 900 SSie
Alvarligt talat pigvinen! Nog för att du tagit vackra bilder :tummenupp men du borde ju ta jobb på nån go blaska, vissa av dina bildtexter är ju riktigt vassa! :bow He he! :crash

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
Re: Re: Fler bilder från Rörken 030602

n'Lasse skrev:
Vilket dj-a häng! Ser ut som om du håller på att ramla av!! Ingen konst att skrapa med det där hänget! :fakta

Tillåt mig att små le, hängde alla som lika mycket denna kväll så förstår jag alla roliga märken på banan ;)
Å alla överförtjusta minner att de äntligen hade skrapat puckarna...

Det är ju nästan fusk att hänga så mycket, i den ställningen skulle inte äns jag misslyckas :rolleyes: om jag bara vågade :skrämd

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Re: Re: Fler bilder från Rörken 030602

n'Lasse skrev:
Vilket dj-a häng! Ser ut som om du håller på att ramla av!! Ingen konst att skrapa med det där hänget! :fakta

Men grejen är ju att han håller in knät mot hojen istället för att spreta ut med det......

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Kryptonit skrev:
:bow :bow :bow

Vi får se om det blir ändring på den ihåliga kawamotorns ljud.. Diskuterade turbo idag med en person. Han ska återkomma med ungefärligt pris. Låter det rimligt säljer jag nog min hotrod och blir snabb istället :crash

En Turbo på den spisen och du kommer väl spendera mer tid i garaget än på vägen. Eller?

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Goodstuff skrev:
En Turbo på den spisen och du kommer väl spendera mer tid i garaget än på vägen. Eller?

Det hoppas jag att jag inte behöver..
Är inte ute efter att vara värst effektmässigt. Med bara lite drygt 50 hästar till borde man kanske kunna få den stabil.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Kryptonit skrev:
Det hoppas jag att jag inte behöver..
Är inte ute efter att vara värst effektmässigt. Med bara lite drygt 50 hästar till borde man kanske kunna få den stabil.

Blir inte det ganska dyra hästar? Vill man inte ha värsta jävla sjussen i grejerna när man vant sig vid de 50+ hästarna?

Fast du skulle ju kunna knäppa ganska många GSXRCBRRZXRR-1 på näsan vid rödljusen. :rock Men då får du nog byta bakdäck om det inte bara ska spinna. :tummenupp

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Goodstuff skrev:
Blir inte det ganska dyra hästar? Vill man inte ha värsta jävla sjussen i grejerna när man vant sig vid de 50+ hästarna?

Fast du skulle ju kunna knäppa ganska många GSXRCBRRZXRR-1 på näsan vid rödljusen. :rock Men då får du nog byta bakdäck om det inte bara ska spinna. :tummenupp

Tja.. det är ju billigaste sättet att få ett ordentligt effekttillskott. Tillräckligt ska det också bli för att knäppa GSXRCBRRZXRR-1: orna vid rödljusen. ;)
Har dock inte bestämt mig än, då jag inte vet exakt pris..

Men däcken... Jag har ju precis bytt däck. :)
De forntida bakelitringarna är förpassade till däckshimlen:

007.jpg

Elis

Uppsala EnduroRunners
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
Fireblade (Såld) & KTM 450 EXC
Penguin skrev:
Någon på en snygg Fireblade med en för mig helt obegriplig körställning! :confused:

Hej, Penguin det är jag, Elis en kille som gillar hojar.

Är ny på asfalt, är skolad crossåkare.
Knäna mot tanken och sitta långt fram.
Behöver träna lite mer.

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!