Fler bilder från Rörken 21/7

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Nu finns lite bilder att titta på... adressen: http://www.kryptoniten.se/bilder.html

:tummenupp

Det är dock inte alltför stor variation denna gång. Satt i 180-graders högern sgs hela tiden. :rolleyes:
För att inte hojarna skulle bli för mörka fick jag även prioritera bort en fin himmel.

020.jpg

051.jpg

Bear

Snart så.......
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Avställd klassiker.
R1100S-01 skrev:
Som vanligt :tummenupp suveräna bilder.

Kan inte mer än hålla med :tummenupp

Tack för de fina skrap bilderna :bow :bow

btw, Krypto är det ok att använda dessa (lätt redigerade) som avatar ??

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Kryptonit skrev:
Det är dock inte alltför stor variation denna gång. Satt i 180-graders högern sgs hela tiden.

Om man nu ska vara konstruktiv så är väl egentligen det enda man kan gnälla om när det gäller dina bilder Krypto. De är alltid av suverän kvalitet, men lite variation skulle inte skada. :7peta

Själv tycker jag faktiskt att bilderna blir en smula bättre om man plåtar i andra böjar där man har lite mera fart än den knappa styrfart man har i 180°:s-högern. Dock vet jag ju också att det är absolut lättast att plåta där. Skulle det plåtas mer i de lite snabbare högerböjarna mot slutet av banan skulle det inte heller bli fullt lika många knäskrap som fastnar på bild. Så nästa gång tycker jag att ni som plåtar ska göra det där, så att vi kan skilja männen från mössen. :p

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bear skrev:
Kan inte mer än hålla med :tummenupp

Tack för de fina skrap bilderna :bow :bow

btw, Krypto är det ok att använda dessa (lätt redigerade) som avatar ??

Det är helt ok att redigera och använda som avatar...

För övriga som inte har fastnat på mina bilder kan jag nämna att det blir nog ännu lättare att fixa och dona med en originalbild. Har ju alla i 2048x1536. Det är bara att yla nummer (namn) på den/de du vill ha via pm så fixar jag :bow
(Kan ju vara roligt att ha som bakgrundsbild också)

Då jag inte är och inte kommer bli någon profffsfotograf de närmsta åren så kostar bilderna bara ett glatt humör vid Rörken eller så :crash :bow

Om de ska användas på någon hemsida blir jag lycklig för en länk till min sida...

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Fler bilder från Rörken 21/7

Penguin skrev:
Om man nu ska vara konstruktiv så är väl egentligen det enda man kan gnälla om när det gäller dina bilder Krypto. De är alltid av suverän kvalitet, men lite variation skulle inte skada. :7peta

Själv tycker jag faktiskt att bilderna blir en smula bättre om man plåtar i andra böjar där man har lite mera fart än den knappa styrfart man har i 180°:s-högern. Dock vet jag ju också att det är absolut lättast att plåta där. Skulle det plåtas mer i de lite snabbare högerböjarna mot slutet av banan skulle det inte heller bli fullt lika många knäskrap som fastnar på bild. Så nästa gång tycker jag att ni som plåtar ska göra det där, så att vi kan skilja männen från mössen. :p

Orkade inte springa runt så mycket denna gång, så jag bestämde mig för att försöka få med alla på minst en ok bild istället.

Orsaken till att inte så många knäpper kort i de snabba högerböjarna är att det ibland är rena sumpmarken där... och sedan är det långt att gå :rolleyes:
Men nästa gång kan jag göra ett nytt försök att ta kort där ;)

Något man kan gnälla på denna gång är supermotardbilder.. :fakta
Minneskortet var fullt när de åkte ut på banan. Mitt utbyteskort fanns i kameraväskan som jag hade lämnat i depån för att inte tappa bort den igen :crash

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Re: Re: Re: Fler bilder från Rörken 21/7

Kryptonit skrev:
Orkade inte springa runt så mycket denna gång, så jag bestämde mig för att försöka få med alla på minst en ok bild istället.

Orsaken till att inte så många knäpper kort i de snabba högerböjarna är att det ibland är rena sumpmarken där... och sedan är det långt att gå :rolleyes:
Men nästa gång kan jag göra ett nytt försök att ta kort där ;)

Långt att gå är det inte och inte är det nån sumpmark där heller nu när det inte har regnat på länge. :fakta

Missförstå mig rätt, det är kanonkul att ni plåtar och håller på så vi är allihopa skyldiga er ett stort tack, och givetvis ska ni plåta där ni känner för det. Det var bara ett förslag från min kräsna sida! :crash

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Penguin skrev:
Långt att gå är det inte och inte är det nån sumpmark där heller nu när det inte har regnat på länge. :fakta

Missförstå mig rätt, det är kanonkul att ni plåtar och håller på så vi är allihopa skyldiga er ett stort tack, och givetvis ska ni plåta där ni känner för det. Det var bara ett förslag från min kräsna sida! :crash

Förslag är alltid välkomna :hej
och nästa gång ska jag göra ett nytt försök att knäppa kort där (har tidigare varit där när M:et samt NinjaNurse ville ha bilder därifrån)

Liksom om någon person frågar om jag kan försöka få en bra bild på honom/henne (då får ni förmodligen fler idolbilder)

jesper skrev:
Observera det enorma gnistregnet från fotpinnskrapet!!! :rock :rock

Inzoomning :tummenupp

Bifogat

• skrap.jpg
    skrap.jpg
    34.1 KB · Visningar: 207

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Inga bilder på mig när jag körde de två sista passen ? Såg nog att det blixtrade till lite nu och då, men vem det var som tog bilder har jag ingen aning om...

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
hupp... tror jag blitt lite bortskämd :rodnar
Min första tanke var: "åh nääääj, bara EN bild på määääj" :rodnar :rolleyes:
haha
skitfina bilder i vanlig ordning :tummenupp

När kommer Jos och svjockes bilder då? :hej

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triggerhappy skrev:
Ingen bild på mig :gråta

Snygga bilder !

Jag var bara ute under en omgång och knäppte kort... Du får se till att åka när jag springer ut på banan nästa gång ;)

race

ninja hooker
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawa zx6r -98
jesper skrev:
Observera det enorma gnistregnet från fotpinnskrapet!!! :rock :rock

042.jpg

de där va väll inget kolla min fotpinnen :fakta

//moppe pojken!!

Bifogat

• gnistor!!.jpg
    gnistor!!.jpg
    73.7 KB · Visningar: 146

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag antar att du vill ha den i stort format? :cool:

Ordnar den samt de två kåpbilderna som inte finns på min sida ikväll och pm:ar

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Man skulle kunna tro att du har hittat ett nytt verktyg att leka med i phottoshåpp Krypto! :D

Mycket zoom just nu...

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping