Re: Re: Fler bilder från Rörken 21/7
Penguin skrev:
Om man nu ska vara konstruktiv så är väl egentligen det enda man kan gnälla om när det gäller dina bilder Krypto. De är alltid av suverän kvalitet, men lite variation skulle inte skada.
Själv tycker jag faktiskt att bilderna blir en smula bättre om man plåtar i andra böjar där man har lite mera fart än den knappa styrfart man har i 180°:s-högern. Dock vet jag ju också att det är absolut lättast att plåta där. Skulle det plåtas mer i de lite snabbare högerböjarna mot slutet av banan skulle det inte heller bli fullt lika många knäskrap som fastnar på bild. Så nästa gång tycker jag att ni som plåtar ska göra det där, så att vi kan skilja männen från mössen.
Orkade inte springa runt så mycket denna gång, så jag bestämde mig för att försöka få med alla på minst en ok bild istället.
Orsaken till att inte så många knäpper kort i de snabba högerböjarna är att det ibland är rena sumpmarken där... och sedan är det långt att gå
Men nästa gång kan jag göra ett nytt försök att ta kort där
Något man kan gnälla på denna gång är supermotardbilder..
Minneskortet var fullt när de åkte ut på banan. Mitt utbyteskort fanns i kameraväskan som jag hade lämnat i depån för att inte tappa bort den igen